جام جم یک سال دیگر را با شما و در کنار شما گذراند، سالی که کشورمان همچون دیگر کشورهای جهان با مسائل و گاه چالشهای مختلف داخلی و بین المللی مواجه بود
کد خبر: ۱۲۹۲۱۰
، سالی که در آن انتخاباتی پرشور برگزار شد، سالی که بسیاری از تحقیقات و پژوهش های متخصصان کشورمان به ثمر نشست ، سالی که به رغم برخی کاستی ها و خطاها، دولت در جهت تحقق اهداف و مبانی انقلاب و امام حرکت کرد.
در بعد بین المللی نیز سال 85با وجود فشارهای کشورهای قدرتمند و فضاسازی منفی رسانه های غرب ، کشور در جایگاهی شایسته در نظام بین المللی قرار گرفت ، دعوت از ایران برای شرکت در نشست امنیتی بغداد، درخواست امریکا برای مذاکره با ایران ، شکست رژیم صهیونیستی در جنگ 33روزه با حزب الله لبنان ، پیروزی که نه تنها برای ایران بلکه برای تمام جهان اسلام بود و اعدام صدام از جمله مواردی است که ادعای شایستگی جایگاه ایران را در نظام بین المللی ثابت می کند.
اما شاید مهمترین دغدغه ایران همچون سال 84پافشاری بر حق مسلم خود در استفاده از انرژی صلح آمیز هسته ای بود که سال جدید نیز باید با قدرت و صلابت بیشتر بر این حق پای فشرد.

و اما بعد


جام جم در یکسال گذشته همواره تلاش داشته که واقع بینانه مسایل و مشکلات کشور را بررسی و اطلاع رسانی کند، کمتر کسی را می توان یافت که جام جم را روزنامه ای خطی یا جناحی بداند، هرچند هیچ گاه درقبال مسائل و مشکلات سیاسی کشور منفعل نبوده و سعی کرده در موضعی معتدل قلم بزند، هم از فشار گرانی ها بر گرده مردم نوشت ، هم از مزیت های سفرهای استانی رئیس جمهور و ارتباط نزدیک با مردم ، هم در نقد تغییر ساعت کار بانکها ، هم در دفاع از دیپلماسی مثبت هسته ای و در این میان هیچ گاه سعی نکرد برای فروش بیشتر به تیترهای شعاری و غیر واقعی روی آورد.
بدون تردید یکی از نقاط قوت جام جم در یکسال گذشته مصاحبه های اختصاصی خبرنگاران ما با مقامات داخلی و خارجی در تمامی حوزه ها بوده است که وزن روزنامه را تا حد زیادی افزایش داد.
مصاحبه با رئیس مجلس نمایندگان امریکا، مصاحبه با مسوول ایرانی طرح ناسا، مصاحبه با اعضای کابینه و دیگر افراد و شخصیت های سیاسی ، اجتماعی ، علمی و فرهنگی کشور که جایگاه جام جم را به عنوان پرتیراژترین روزنامه کشور حفظ کرد.
اما برای سال 86به منظور ارتقای هر چه بیشتر جایگاه جام جم نزد خوانندگان گرامی نیازمند همراهی و همفکری همه متخصصان و اهل فن در تمامی حوزه ها هستیم تا با تدوین برنامه ای جامع برای این سال سطح کیفی روزنامه را چه در قالب فرم و شکل و چه در قالب محتوا ارتقائ دهیم ، شناخت انتظارات و توقعات خوانندگان جام جم می تواند ما را در رسیدن به این هدف یاری کند.
منتظر نظرها، پیشنهادها و انتقادهای شما هستیم.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها