فارس: در شرایطی که اکثر مدال آوران تیمهای ملی در بازیهای آسیایی دوحه در مضیقه مالی هستند، هنوز بودجه برای اهدای جوایز نقدی آنها دریافت نشده است.
کد خبر: ۱۲۴۳۱۶
این در حالی است که بیش از یک ماه از پایان بازیهای آسیایی 2006می گذرد.این سازمان پیش از این اعلام کرده بود نفرات اول ، دوم و سوم به ترتیب 25، 12و 7میلیون تومان جایزه نقدی می گیرند.
محمد آخوندی ، سخنگوی سازمان تربیت بدنی در این باره گفت: معمولا پاداش قهرمانان در بودجه سال بعد گنجانده می شود؛ اما از همان روز که از دوحه بازگشتیم ، از دولت خواستیم پاداش قهرمانان هر چه زودتر و پیش از پایان سال پرداخت شود.
وی افزود: هرگاه بودجه لازم را در اختیار ما قرار دهند، مراسم تجلیل از قهرمانان را برگزار کرده و جوایز را پرداخت می کنیم. جوایز قهرمانان دوحه همراه جوایز دوستان جانباز و معلول به واسطه تعداد زیاد مدالها، مبلغ سنگینی است که در بودجه سازمان وجود ندارد.
امیدواریم دولت به ما کمک کند تا هر چه زودتر مراسم تجلیل را برگزار کنیم .با توجه به کسب 11مدال طلا، 15مدال نقره و 22مدال برنز از سوی ورزشکاران کشورمان در دوحه ، مجموعا پاداشی معادل 609میلیون تومان به آنها تعلق می گیرد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها