: مجموعه تلویزیونی «سلام» هفته گذشته با حضور مدیر شبکه تهران در خیابان بهارشمالی کلید خورد.
کد خبر: ۱۲۰۷۰۳

این مجموعه که در 90 قسمت 40 دقیقه ای تهیه و تولید می شود، به مناسبت سال پیامبر اعظم (ص) و براساس احادیث و سخنان به جا مانده از آن حضرت طراحی شده تا از این منظر به مسائل و مشکلات مختلف جامعه بپردازد. لوکیشن اصلی این مجموعه ، یک کلانتری است که به کلانتری 14بهار معروف است و بیشتر داستان های مجموعه در آن می گذرد.
رئیس این کلانتری ، سرهنگی است که بتازگی از شیراز به آنجا منتقل شده و محمود پاک نیت نقش او را بازی می کند. همسر او هم به عنوان مشاور کلانتری ، همکار اوست و نقشش را شیرین بینا ایفا می کند. سرهنگ آدم بسیار منضبط و منظمی است و در این زمینه خیلی هم سختگیر است ، ولی این پایبندی به مقررات به کمک نرم خویی ذاتی همشهریان شیرازی اش تعدیل شده است. این جناب سرهنگ ، نمونه تمام روسایی است که زیردستانشان در عین حال که از آنها حساب می برند، صمیمانه آنها را دوست دارند و حاضرند برای او هر کاری انجام بدهند. او خیلی به شهرش وابستگی دارد. برای همین ماجرای انتقالش به تهران و دل کندنش از زادگاه و خانه پدری اش ، برایش سخت بوده است. ولی یکی برای تامین رفاه و آینده فرزندانش که در تهران درس می خوانند و دیگر برای از تنهایی در آوردن پدرزنش ، حاج ابوالقاسم که تازگی ها همسرش را از دست داده و مهدی صباغی نقشش را بازی می کند، راضی شده به تهران بیاید.
این مهاجرت ، آغاز همه ماجراهای ریز و درشت و پرفراز و نشیبی است که در کلانتری محل خدمتش اتفاق می افتد. سعید سعدی ، تهیه کننده این مجموعه پایان تصویربرداری را اواخر اردیبهشت سال آینده تخمین می زند؛ در حالی که پخش آن از اسفند شروع خواهد شد.
غیر از محمود پاک نیت ، شیرین بینا و مهدی صباغی ، بازیگرانی چون شهروز ابراهیمی مونا فرجاد، مهسا کرامتی ، ارژنگ امیرفضلی ، ابوالفضل همراه ، علی سلیمانی ، اصغر نقی زاده و رضا عمرانی نیز در نقشهای اصلی «سلام» ظاهر می شوند. کارگردانی را محمدرضا فرزین به عهده دارد و فرهاد توحیدی ، سرپرست گروه نویسندگان است. گلاب آدینه نیز به عنوان بازیگردان با این طرح همکاری دارد.
برخی از عوامل و دست اندرکاران دیگر مجموعه «سلام» عبارتند از: گروه نویسندگان: علی فیاض منش ، امین بهروزی ، مهدی محمدنژادیان ، فرزاد کیافر، راما قویدل ، یوسف مصدقی ، حسین تراب نژاد، جواد ستوده نیا، مدیرتولید: مجید معدنی ، مدیرتصویربرداری: حسین ناظریان ، دستیارکارگردان و برنامه ریز: آناهیدآباد، صدابردار: حسین بشاش ، موسیقی: سعید شبانی ، تیتراژ: امید اسلامی ، طراح صحنه و لباس: عباس سیوندی و مونتاژ: مجید امامی . مجموعه تلویزیونی «سلام» در گروه فیلم و سریال شبکه تهران و با مشارکت نیروی انتظامی تولید می شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها