: «گریه نکن سرزمین من»، نام سریالی است که امیر قویدل ، کارگردان سینما و تلویزیون جلوی دوربین برده است.
کد خبر: ۱۲۰۳۶۶

این سریال که در شبکه الکوثر تهیه شده ، بعد از دوبله بزودی از شبکه یک سیما پخش خواهد شد. داستان سریال تازه امیر قویدل درباره یک خانواده عراقی است که در کنار روایت سرنوشت این خانواده ، گوشه ای از تاریخ این کشور نیز روایت می شود. گریه نکن سرزمین من داستان یک جوان عراقی است که در کودکی به همراه پدر و مادرش از عراق به ایران تبعید شده است.
او که در ایران توانسته در رشته پزشکی فارغ التحصیل شود به توصیه پدرش بعد از سقوط رژیم صدام برای پیدا کردن برادرانش راهی این کشور می شود و این ابتدای وقوع ماجراهای پیش بینی نشده ای برای اوست.
تصویربرداری این سریال به مدت 155 روز در لوکیشن هایی در آبادان ، خرمشهر و تهران با حضور بازیگران عرب زبان انجام گرفته است.
انوشیروان ارجمند، علی پوریان ، یلدا قشقایی ، تیما امیری ، کاظم شیخ ، عدنان پورشریف ، سودابه علی پور، صباح جوانپور، کوثر شیبانی ، محمد عفراوی و... بازیگران این سریال هستند. در گریه نکن سرزمین من رضا مهاجر (تصویربردار)، حمید دژاکام (صدابردار)، طاهر امانی (مدیرتولید)، محمدجواد خمیسی و علی مربی (طراحان صحنه)، مهدی امیری (مجری طرح)، عبدالصاحب امیری (تهیه کننده و طراح)، رضا عزتی و داریوش صالحیان (طراح گریم)، غلامرضا صادقی (آهنگساز)، راما قویدل (تدوین) و عبدالهادی صورتی (نویسنده فیلمنامه) همکاری کرده اند. گریه نکن سرزمین من در 11قسمت 45دقیقه ای آماده نمایش شده است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها