جام جم آنلاین: دانشگاه سیتی شهر لندن هفته آینده یک دوره آموزشی تابستانه سه روزه با عنوان "روزنامه نگاری تحقیقی" برگزار می کند.
کد خبر: ۱۰۲۵۲۸

به گزارش گاردین آنلاین ، در این دوره آموزشی که بیست و یکم جولای آغاز و تا بیست و سوم ادامه خواهد داشت چندین استاد دانشگاه و روزنامه نگار کهنه کار که متخصص در زمنیه روزنامه نگاری تحقیقی هستند به شرکت کنندگان درس داده یا برای آنها سخنرانی خواهند کرد.
از جمله سخنرانان این دوره آموزشی روزنامه نگار قدیمی آلف مک کوی است که نقش سازمان سیا در تجارت بین المللی مواد مخدر را افشا کرد.
همچنین خانم آنا پولیت کوفسکایا روزنامه نگار روسی که به دلیل فعالیت هایش بر ضد جنگ روسیه در چچن مورد حمله و ضرب و شتم افراد ناشناس منتصب به دولت و نیز تهدید به مرگ شده از جمله دیگر سخنرانان این دوره آموزشی است.
نام چارلز لوئیس ، بنیانگذار مرکز پابلیک اینتگریتی CPI ، مستقر در واشنگتن نیز در میان سخنرانان این دوره دیده می شود.
با این حال گاردین نام اساتید روزنامه نگاری که گفته می شود قرار است در این دوره فشرده سه روز نکاتی را برای شرکت کنندگان تدریس و یا تشریح کنند اعلام نکرده است.
سیمور هرش روزنامه نگار معروف آمریکایی نیز ابتدا قرار بود در این دوره آموزشی حضور داشته باشد اما در آخرین لحظات به خاطر بیماری از شرکت در این دوره خودداری کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها