جام جم آنلاین:عیدی مستمریبگیران سازمان تأمین اجتماعی اعم از بازنشسته، از کارافتادگی کلی، بازمانده تک نفری و چند نفری، تا پیش از 15 اسفند ماه سال جاری پرداخت میشود.
کد خبر: ۵۸۸۸۲
به گزارش ایسنا، سازمان تأمین اجتماعی در راستای مصوبه اول دی ماه سال 83 هیأت دولت طی دستور اداری، تمامی شعب را موظف کرد تا در چارچوب بخشنامه صادره، عیدی مستمریبگیران را تا سقف یک میلیون و 500 هزار ریال به آنها پرداخت کنند.
میزان عیدی پرداختی متناسب با مدت دریافت مستمری در طول سال 83 خواهد بود و چنانچه در یکی از ماههای این سال، روزهای استفاده از مستمری کمتر از یک ماه باشد به نسبت روزهای دریافت مستمری محاسبه خواهد شد.
به گزارش ایسنا، همچنین در پروندههای مستمری بازنشستگی و از کار افتادگی کلی که طی سال 83 به علت فوت مستمریبگیر تبدیل به مستمری بازماندگان شدهاند، مجموع مدت پرداخت مستمری بازنشستگی و یا از کار افتادگی کلی و مستمری بازماندگان ملاک محاسبه عیدی خواهد بود.
گفتنی است در پروندههای مستمری بازماندگان چند نفری که مستمری به یک شخص واحد پرداخت نمیشود میزان عیدی متعلقه را به نسبت سهام مقرر در ماده 83 قانون بین آنان تسهیم خواهند کرد و به نحوی که جمع پرداختی بابت عیدی از مبلغ متعلقه بیشتر و یا کمتر نباشد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها