جام جم آنلاین: یک خانواده رومانیایی که فکر می کردند دختر خود را دو سال پیش به خاک سپرده اند وقتی دیدند او برای شرکت در رای گیری به خانه آمده شوکه شدند.
کد خبر: ۵۷۲۹۱

دو سال پیش زمانی که دختر 22 ساله این خانواده ناگهان ناپدید شد و به خانه نیامد آنها به پلیس گزارش دادند چند روز پس از آن پلیس جنازه ای را که در رودخانه ای در اطراف خانه آنها پیدا کرده بود به عنوان دختر از دست رفته آنها معرفی کرد و آنها از آنجا که جنازه قادر به شناسایی نبود ادعای پلیس را پذیرفته و او را به جای دختر خود دفن کردند.
این در حالی است که همه اهالی خانه و حتی همسایه ها با دیدن جنازه دختر که چند روز در رودخانه مانده بود تصدیق کرده بودند که این همان دختر گمشده خانواده است.
به هر روی خانواده ناگهان با دختر از دست رفته خود مواجه شدند که پس از دو سال بی خبری با تاکسی به خانه آمده است.
دختر با شنیدن این ماجرا از خانواده عذرخواهی کرد و گفت که برای دیدن یکی از دوستانش به شهری دوردست رفته و از قضا در آنجا کاری پیدا کرده و مشغول شده است.
او گفت گمان نمی کرده خانواده از غیبتش نگران شوند!. او برای شرکت در رای گیری قانون اساسی به شهرش بازگشته بود اما از آنجا که دو سال پیش نام او در زمره اموات به ثبت رسیده باید صبر کند تا براساس حکم دادگاه مجددا جزو زندگان قلمداد شود.
در همین حین پلیس تحقیقات تازه ای را برای یافتن هویت دختری که دو سال پیش به جای او دفن شده آغاز کرده است.

او 20 سال است که نخوابیده!
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها