لیوید اسکات 43 ساله ، تاکنون کارهای خارق العاده ای در بیشتر نقاط جهان برای کمک به انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان انجام داده است.
کد خبر: ۵۰۳۱۳

او این بار تصمیم گرفته در اقدامی بی سابقه ، سراسر استرالیا را سوار بر دوچرخه ای که متعلق به دوران ملکه ویکتوریاست ، بپیماید.
چهارشنبه گذشته ، وی در حالی که لباس و کلاه شرلوک هلمز را پوشیده و سبیل مصنوعی بالای لب خود چسبانده بود، سفر 4 هزار و 350 مایلی خود را آغاز کرد و شهر پرت را که در غرب استرالیا واقع شده به مقصد سیدنی ترک کرد.
او باید در طول سفرش از سوزان ترین بیابان های دنیا که دشت نولاربور را نیز در بر می گیرند، عبور کند، جایی که هیچ موجودی بجز درختچه ها و جانوران بیابانی توان تحمل حرارت 40 درجه ای آن را ندارند. وی در این باره به خبرنگاران گفت: در آنجا هوا بسیار گرم است و من امیدوارم بتوانم این کت و شلوار و کلاه را تا پایان مسیر بر تن داشته باشم ، هرچند باید اعتراف کنم در صورتی که هوا بیش از اندازه گرم باشد، ممکن است کتم را یواشکی درآورم و پاپیون گردنم را نیز کمی شل کنم.
البته اسکات - که یک آتش نشان بازنشسته و فوتبالیست سابق تیم اسکس انگلیس است - با پیمودن مسافت های طولانی در شرایط نامساعد ناآشنا نیست.
او در سال 2002رکورد آهسته ترین مسابقه ماراتون لندن را از آن خود کرد و باوجود پوشیدن لباسهای غواصی قدیمی ای که 80کیلوگرم وزن داشتند، ظرف مدت 5روز توانست 26مایل را بپیماید.
سال گذشته نیز پیاده روی 42کیلومتری او زیردریای لاخ نس 12روز به طول انجامید. البته یک تیم پشتیبانی نیز که شامل یک فیزیوتراپ و پدر و برادر لیوید هست او را در این سفر مشایعت می کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها