استیو هریس , اسم یکی از خواننده های معروف و شناخته شده غربی است که شاید کمتر از دیگر همکاران و هم پالگی هایش گند و افتضاح به بار آورده باشد; اما یک استیو هریس دیگر هم هست که مهندس قطار است و تصویرش را می بینید.
کد خبر: ۴۷۲۴۷

استیو در روز بزرگداشت زندگی در هفته ای که گذشت , عده ای از کودکان آمریکایی اهل لس آنجلس را که پیشتر سرطان داشته اند و درمان شده اند جمع کرد تا آنان را سوار قطاری که به این منظور ساخته , کند.
امسال دهمین سالی است که روز بزرگداشت زندگی در پارک گریفیث لس آنجلس برگزار می شود و طی آن کودکانی که از سرطان نجات پیدا کرده اند -از نوزادان گرفته تا بزرگترهایشان - و پرستارانشان گرد هم می آیند.
روان شناسان تقویت روانی را یکی از عوامل موثر بر بهبود سلامت بیماران سرطانی می دانند. برهمین اساس توصیه می شود برای بیماران سرطانی بویژه کودکان و نوجوانان برنامه های شادی برگزار شود و همین طور برای این که پس از بهبود بیماری آنان مجددآ عود نکند, ارتباط آنان با گروه بیمارانی که بهبود یافته اند, حفظ می شود.
دراین میان نقش جوانان را برای تقویت روانی کودکان سرطانی نمی توان نادیده گرفت ; هرچند کودکان بسیاری هستند که چون در جاهای دیگری بجز امریکا به دنیا آمده اند, از سوءتغذیه شدید و ناراحتی های مختلف رنج می برند.
بی شک آنها هم بدشان نمی آید روز بزرگداشت زندگی داشته باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها