جام جم آنلاین: براساس یک نظرسنجی که توسط هفته نامه امریکایی تایم انجام شده و در شماره روز دوشنبه 12 ژوییه این نشریه منتشر می شود جان ادواردز نامزد حزب دمکرات برای مقام معاونت رئیس جمهور محبوبتر از دیک چنی معاون رئیس جمهور کنونی امریکا است.
کد خبر: ۴۴۳۰۶

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس ، در پاسخ به این پرسش که «کدام یک از 2 نامزد مقام معاونت ریاست جمهوری می تواند رئیس جمهور بهتری باشد؛» 47 درصد جان ادواردز را برگزیده و تنها 38 درصد به دیک چنی پاسخ مثبت دادند.

edwards1

علاوه بر این 55 درصد از پرسش شوندگان عقیده داشتند که گذشته ادواردز به عنوان یک وکیل نشان می دهد که او آماده مبارزه برای کسب حقوق امریکایی های طبقه متوسط علیه شرکت های بزرگ است.
در عین حال ، 44 درصد معتقد بودند ادواردز خصوصیات لازم برای رئیس جمهور شدن را دارد ، در حالی که 25 درصد خلاف این عقیده را داشتند.

edwards2

براساس این نظرسنجی روابط دیک چنی با شرکت هالیبورتون که قراردادهای چند میلیاردی دلار برای بازسازی عراق از سوی دولت امریکا کسب کرده است یک مساله بسیار منفی برای دیک چنی محسوب می شود و 51 درصد از پرسش شوندگان از روابط چنی با هالیبورتون ناراضی و فقط 16 درصد ابراز رضایت کردند.
سرانجام در مورد انتخابات ریاست جمهوری 49 درصد از افراد به جان کری و 45 درصد به جرج بوش رای می دهند.
این نظرسنجی بین روزهای 3 تا 6 ژوییه توسط هفته نامه تایم انجام شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها