جام جم آنلاین : بر اساس تحقیقات جدیدی که توسط شرکت آماری نیلسون آمریکا بعمل آمده است درهفتاد وپنج درصد از خانه های آمریکا یی ها سیستم بازی های کامپیوتری وجود دارد. در این گزارش آمده است عمده استفاده کنندگان از بازی های کامپیوتری
کد خبر: ۳۹۰۲۱
در آمریکا بین 8 تا 34 سال سن دارند و اغلب مرد هستند.
در این تحقیق که از بین هزار مصرف کننده بازی های کامپیوتری بعمل امده است مشخص شد مردهایی که در سنین 18 تا 34 هستند و معتاد به بازیهای کامپیوتری شده اند ساعات بسیار کمتری را برای تماشای تلویزیون اختصاص می دهند.
این در حالیست که بازیهای کامپیوتری رایج در سنین 8 تا 17 ساله ها هیچ تاثیری در ساعات تماشای تلویزیون در آنها نداشته است.
تحقیق نیلسون نشان داد که آگهی های بازرگانی تعبیه شده در بازیهای کامپیوتری بسیار مؤثر تر از آگهی های تبلیغاتی مورد استفاده در تلویزیون است.
این تحقیق فاش کرد 27 درصد از مجموع بازیکنان کامپیوتری کلیه آگهی های بازرگانی تعبیه شده در بازیهای کامپیوتری را به خوبی به یاد می آورند و معتقدند که این تبلیغات تاثیر بهتری روی آنها داشته است تا تبلیغات تلویزیونی.

نه هزار و دویست دلار رشوه باعث برکناری رئیس بانک مرکزی آلمان شد
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها