جام جم انلاین : سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد:در روز طبیعت انتظار میرود از سمت غرب کشور به تدریج بارش باران قطع و از تراکم ابرها کاسته شود ولی در استانهای حاشیه دریای خزر و بخشهای شرقی تا روز جمعه نیز بارندگی ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۳۸۶۰۳
اما پس از قطع موقتی بارشها، سامانه بارانزایی دیگری از اوایل وقت شنبه مجددا از سمت غرب به کشور وارد میشود که به تدریج به سایر نقاط کشور نیز نفوذ خواهد کرد.
بر این اساس طی 24 ساعت آینده هوای استانهای حاشیه دریای خزر و اردبیل ابری همراه با بارندگی و مهآلود که بارش در نواحی سردسیر به صورت برف خواهد بود، هوای استانهای ایلام، لرستان، مرکزی، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، فارس، قم و اصفهان نیمهابری گاهی ابری و در بعضی نقاط همراه با رگبار پراکنده باران رعد و برق و وزش باد که از بعدازظهر و اوایل شب بارش قطع و از تراکم ابرها کاسته خواهد شد و هوای استان خوزستان و جنوب استانهای کرمان و سیستان و بلوچستان و جزایر تنب بزرگ و کوچک، ابوموسی، قشم و کیش قسمتی تا نیمهابری گاهی با افزایش ابر و وزش باد خواهد بود.
طی مدت یاد شده هوای استانهای سمنان و خراسان نیمهابری تا ابری همراه با بارندگی و وزش باد و هوای استان هرمزگان و سایر نقاط کشور قسمتی تا نیمهابری گاهی با افزایش ابر و رگبار پراکنده و از اواخر وقت با کاهش ابر و پدیده خواهد بود.
به گزارش ایسنا، سازمان هواشناسی کشور طی شبانهروز آینده هوای استانهای آذربایجان شرقی و غربی، کردستان، کرمانشاه، همدان، زنجان، تهران و قزوین را نیمهابری تا ابری گاهی همراه با بارش پراکنده برف یا باران و وزش باد که از اواسط روز از سمت غرب بارش قطع و از تراکم ابرها کاسته خواهد شد، پیشبینی کرد که حداکثر دمای تهران در این روز با 5 درجه کاهش به 17 درجه سانتیگراد بالای صفر میرسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها