قائم مقام سازمان صدا و سیما ، گفت : در جهت توسعه صنعت توریسم کشور ، همه نهادها باید تلاش و مردم را به ضرورت آن آگاه کنند.
کد خبر: ۳۷۱۶۶
علی آقامحمدی ، در دومین همایش مدیران سازمان ایرانگردی و جهانگردی سراسر کشور، گفت : سرمایه گذاری مناسب و توجه به زیرساخت های صنعت گردشگری باعث جلب اعتماد مردم و آگاهی به ضرورت این صنعت می شود. وی افزود: صدا و سیما با همه پتانسیل ها و ظرفیت های خود تلاش دارد تا با هماهنگی و همکاری سازمان ایرانگردی و جهانگردی زمینه اطلاع رسانی جامع درباره ویژگی های گردشگری کشور را فراهم کند. وی همچنین افزود: اطلاع رسانی در زمینه مزیت های صنعت گردشگری در ابعاد مختلف جامعه مثل ایجاد شغل و سودآوری اقتصادی ، می تواند زمینه مشارکت بیشتر مردم و بخش خصوصی را فراهم کند.

تبلیغات معمول برای جذب توریست پاسخگو نیست

مدیر کل تبلیغات و بازاریابی سازمان ایرانگردی و جهانگردی گفت : اقلام تبلیغاتی متداول در عصر انفجار اطلاعات پاسخگوی صنعت گردشگری نیست . عبدالهادی بروجردی گفت : امروز دو نگاه برای جذب توریست داریم که یک نگاه سنتی و تبلیغاتی مرسوم و دیگری حضور در بازارهای جهانی است . وی افزود: حضور در بازارهای جهانی از طریق رسانه های بین المللی امکانپذیر است که گام نهادن در این عرصه نیازمند بودجه کلانی است .
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها