جام جم آنلاین : آنیتا بلیدبرگ دادستان دادگاه روز دوشنبه 19 ژانویه در آخرین جلسه محاکمه قاتل آنالیند از قضات دادگاه خواست میخاییلو میخاییلویچ را گناهکار اعلام کرده و او را به اشد مجازات
کد خبر: ۳۵۴۹۲
محکوم کنند.

 lind2

به گزارش شبکه تلویزیونی TV5 فرانسه ، در آخرین جلسه محاکمه قاتل آنالیند وزیر خارجه فقید سوئد ، نورتن کانات راننده تاکسی که میخاییلویچ را پس از قتل به خانه اش رسانده بود، به عنوان شاهد در دادگاه حاضر شد.
وی هنگام شهادت گفت : میخاییلویچ اندکی خسته به نظر می رسید ، اما به هیچ عنوان دستپاچه یا عصبی نبود.

lind4

حتی هنگامی که از مقابل فروشگاهی که آنالیند در آنجا توسط وی مورد حمله قرار گرفته بود ، عبور کردیم و من در مورد اتفاقی که افتاده بود با او صحبت کردم هیچ واکنشی نشان نداد.
وکیل میخاییلویچ در جلسه دادگاه خواستار آزادی فوری وی شد و گفت: موکلش دچار ضعف اعصاب است و این را قتل با قصد قبلی و به عمد انجام نداده است اما در خاتمه جلسه دادگاه ، قضات در مورد گناهکار بودن وی رای دادند.
با این حال دستور دادند روان پزشکان تا قبل از تصمیم نهایی دادگاه میخاییلویچ را تحت آزمایش های روانی قرار دهند تا پس از گزارش پزشکان در مورد وضعیت روحی وی دادگاه حکم نهایی خود را صادر کند.
آنیتا بلیدبرگ دادستان با تصمیم دادگاه مخالفت نکرد.قاضی گوران نیلسن گفت: حکم نهایی در مورد میخاییلویچ 4 تا 5 هفته دیگر و پس از اعلام نتایج آزمایش های روانی صادر خواهد شد.

گزارش دومین روز محاکمه قاتل آنالیند
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها