از یک تکه کاغذ نازک ، مستطیلی در ابعاد 3X6 جدا کنید. مستطیل را در طول و عرض از وسط تا کنید و از نو باز کنید. بدین ترتیب مرکز ثقل مستطیل را پیدا می کنید.
کد خبر: ۳۳۳۸۳
حال سوزنی را به طور قائم روی میز یا چوب یا هر سطح صاف دیگری نصب کنید، به گونه ای که نوک تیز آن به سوی بالا باشد و کاغذ را از مرکز ثقلش روی سوزن قرار دهید. کاغذ متعادل باقی خواهد ماند. حالا نوبت نشان دادن انرژی پنهان در شماست.
دستتان را مانند شکل به کاغذ نزدیک کنید، تمرکز کنید و سعی کنید از در فکرتان این فرفره دست ساز را حرکت دهید. لحظاتی نمی گذرد که فرفره شروع به حرکت می کند.
اگر دستتان را از فرفره دور کنید، چرخش قطع می شود. دیگر مطمئن هستید که دست شما خاصیت غیرعادی دارد.

راز آزمایش:
150سال پیش ، خیلی ها فکر می کردند که چون توانسته اند با القای دست خود، فرفره را بچرخانند، دارای خصوصیات مافوق طبیعی هستند؛ اما دلتان را خوش نکنید. دلیل این پدیده خیلی ساده تر از این حرفهاست و بارها و بارها آن را دیده اید.
آن پدیده ای که موجب می شود بخار به سوی بالا حرکت کند، فرفره را می چرخاند. اگر دقت کنید، متوجه می شوید که فرفره همیشه در یک جهت می چرخد.
از مچ دست در طول کف دست به سوی انگشت ها. بنابراین ماجرا به تفاوت یک پدیده فیزیکی میان کف دست و سرانگشتان باز می گردد. حتما متوجه شده اید: کف دست از سرانگشتان گرمتر است.
در نتیجه هوای گرم که همیشه به مناطق سرد حرکت می کند، در مسیر کف دست به سرانگشتان به زیر کاغذ می خورد و آن را به چرخش در می آورد.
اگر خدای ناکرده تب کردید، می توانید این آزمایش را بار دیگر انجام دهید و مشاهده کنید که فرفره سریع تر می چرخد. بنابراین می توانید مطمئن شوید که هیچ خبری از انرژی عجیب بدن شما نیست و دمای بدن است که منجر به حرکت فرفره می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها