قاتل فراری که از یک سال پیش تحت تعقیب قرار داشت ، پس از فرار به افغانستان ، بار دیگر وقتی به کشور بازگشت ، دستگیر شد.به گزارش خبرنگار ما ، در پنجم آبان سال گذشته در پی نزاعی در حوالی
کد خبر: ۳۲۷۷۷
میدان شوش مرد 41ساله ای به نام یوسف امیدی با اصابت چاقو به قتل رسید و عامل این جنایت با استفاده از تاریکی شب از محل متواری شد. با گزارش این جنایت به قاضی محمد سلطان همتیار و عزیمت وی به محل دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی صادر و پرونده برای پیگیری و تحقیق به شعبه 10 پلیس آگاهی تهران ارجاع شد.

شناسایی قاتل

با بررسی و تحقیق در خصوص این جنایت در شعبه 10 پلیس آگاهی ، مشخص شد ، قاتل فرهاد - ه . نام دارد که پس از جنایت به کشور افغانستان متواری شده و در یکی از روستاهای اطراف کابل مخفی شده است . با گزارش این موضوع به قاضی جنایی تهران ، روز گذشته ماموران اطلاع پیدا کردند متهم پس از یک سال از زمان جنایت بار دیگر مخفیانه به ایران آمده و در محله شیخ علی چوپان مخفی شده است . با به دست آمدن این اطلاعات ، نیابت قضایی صادر شد و ماموران با عزیمت به محل متهم را دستگیر و به تهران منتقل کردند.

بدهکار بود او را کشتم

متهم پس از انتقال به دادگاه جنایی به قاضی همتیار گفت : از مدتی پیش مقادیری پول از مقتول طلبکار بودم ، اما او توجهی به پرداخت بدهی اش نداشت تا این که بر سر این موضوع میان ما مشاجره لفظی صورت گرفت و من با چاقو او را کشتم و از کشور فرار کردم . در پی این اعترافات ، متهم با صدور قرار بازداشت موقت تحویل پلیس آگاهی شد تا تحقیقات تکمیلی صورت پذیرد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها