سارق فراری که از 2سال پیش تحت تعقیب پلیس قرار داشت با شلیک گلوله دستگیر شد.
کد خبر: ۳۲۲۱۶
به گزارش خبرنگار ما ، در زمستان سال 80 ماموران کلانتری 125 یوسف آباد تهران ، شب هنگام با دریافت گزارشی مبنی بر این که 2سارق با ورود به یک خانه و تهدید ساکنان از این محل سرقت کرده اند ، با عزیمت فوری به محل و تعقیب سارقان به سوی هر دوی آنها شلیک کردند. این دو سارق که قصد داشتند با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت از صحنه بگریزند، ترک نشین موتور، هدف گلوله قرار گرفت و پس از طی مسافتی ، راننده موتورسیکلت با انداختن همدست خود به روی زمین ، از محل متواری شد. با وجود انتقال فرد مجروح به بیمارستان ، وی به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد و موضوع برای پیگیری به پلیس آگاهی تهران ارجاع شد.

2سال بعد

2سال پس از گذشت این ماجرا در حالی که متهم همچنان فراری بود ماموران پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران مطلع شدند به یک خانه در شمال تهران از سوی سارقان دستبرد زده شده است . با عزیمت ماموران و بررسی و تحقیق در این زمینه سرهنگ محمد احمدی یک تیم ویژه از افسران را مسوول پیگیری پرونده کرد و در بررسی و تحقیق در این زمینه ماموران با سرنخ هایی که در این ارتباط به دست آوردند، 3نفر از متهمان به نامهای فرزاد، علی و مهدی را مورد شناسایی قرار داده و با شناسایی مخفیگاه متهمان آنها را دستگیر کردند. این متهمان پس از انتقال به پایگاه سوم پلیس آگاهی اعتراف کردند سرکرده باند آنها فردی به نام عباس است که 2سال پیش هنگام سرقت در منطقه یوسف آباد از سوی ماموران تعقیب شده و همدست او کشته شده است.

شلیک به سوی سارق

این گزارش حاکی است در پی این اعترافات ماموران مخفیگاه عباس را در منطقه خزانه بخارایی شناسایی کردند و نامبرده زمانی که خود را در محاصره پلیس دید قصد فرار داشت که در ادامه یک تعقیب و گریز ماموران با شلیک 2گلوله متهم را مجروح و او را دستگیر کردند. با انتقال متهم به بیمارستان و مداوای وی ، نامبرده با اعتراف به 20فقره سرقت در نقاط مختلف تهران درخصوص روز حادثه که همدست او هدف گلوله قرار گرفت ، گفت : آن روز من و دوستم به خانه ای که آن را شناسایی کرده بودیم دستبرد زدیم و زمانی که پلیس ، ما را تعقیب کرد دوستم هدف گلوله قرار گرفت و من سعی می کردم او را با دست دیگرم در پشت موتور نگهدارم ، اما وقتی متوجه شدم او قادر به کنترل خود روی موتور نیست و مرگش حتمی است ، او را از روی موتور به زمین انداخته و متواری شدم . در پی این اعترافات بازپرس دادسرای خارک با صدور قرار قانونی دستور تحقیق از متهمان و شناسایی مالباختگان را صادر کرد ، تحقیق در این زمینه همچنان ادامه دارد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها