3 آدم ربا که پس از ربودن دوست خود او را به نقطه نامعلومی منتقل کرده بودند از سوی پلیس آگاهی دستگیر شدند.به گزارش خبرنگار ما روز گذشته ساکنان یک مجتمع مسکونی در حوالی فرحزاد
کد خبر: ۳۲۰۱۷
با مشاهده درگیری میان چند نفر که به زور جوانی را سوار خودرو کردند و بسرعت از محل دور شدند، ماجرا را به اطلاع ماموران رساندند و موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت و با بررسی و تحقیق در این زمینه مشخص شد ، 3 نفر یک کارگر ساختمانی را که در این محل زندگی می کرده است ، به دلایل نامعلومی ربوده اند.

صدور حکم دستگیری

با گزارش این موضوع به بازپرس شعبه هفتم دادسرای جنایی تهران ، بازپرس محمد عرفان دستور قضایی لازم را در این خصوص صادر کرد و پرونده برای پیگیری و تحقیق به شعبه 11 پلیس آگاهی تهران ارجاع شد. ماموران با بررسی و تحقیق در این زمینه ، 3 آدم ربا به نامهای ناصر - م ، کمال - ک و سخی - م را شناسایی و دستگیر کردند. متهمان در دادسرای جنایی اعتراف کردند: از مدتی پیش دوست ما مقادیری پول به ما بدهکار بود و هر بار که پولمان را می خواستیم به ما ناسزا می گفت تا این که با اجاره یک خودرو او را ربودیم و به یک ساختمان نیمه کاره در منطقه غرب تهران منتقل کردیم . در پی این اعترافات ، ماموران با عزیمت به محل ، فرد ربوده شده را که در زیرزمین یک ساختمان نیمه کاره نگهداری می شد ، پیدا کردند. با صدور دستور قضایی در این باره ، تحقیق همچنان ادامه دارد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها