با شناسایی 2انبار در شمال و جنوب تهران ، بیش از 2میلیارد ریال لوازم آرایش کشف و ضبط شد.به گزارش خبرنگار ما ، درپی تماس تلفنی یکی از شهروندان با اداره مبارزه با
کد خبر: ۳۲۰۱۵
قاچاق کالا در پلیس آگاهی ، عنوان شد محموله ای بزرگ از لوازم آرایش که به صورت قاچاق وارد کشور شده است ، در شمال تهران داخل انبار شرکتی معروف نگهداری می شود و فرد واردکننده هم اکنون درصدد پیدا کردن مشتری است . درپی این گزارش ، ماموران با دریافت مجوز قضایی با صاحب این لوازم آرایش ارتباط برقرار کردند و پس از معامله ای یکصد میلیون تومانی همراه فروشنده وارد انبار شدند و با مشاهده لوازم ، آنها را ضبط و صاحب کالاها را به نام حسن دستگیر کردند. با تحویل متهم به مراجع قضایی ، لوازم آرایشی قاچاق تحویل اداره گمرک شد.

کشف لوازم آرایشی فاسد

گزارش دیگری حاکی است ماموران پلیس آگاهی تهران در ادامه پیگیری ورود کالاهای قاچاق ، با بررسی پرونده ای متوجه شدند فردی در یکی از انبارهای جنوب تهران ، مقادیر قابل توجهی لوازم آرایشی فاسد و تاریخ مصرف گذشته مخفی کرده است . با به دست آمدن اطلاعات لازم در این خصوص سرهنگ بهزاد قاسمی ، رئیس اداره مبارزه با قاچاق کالا تیمی عملیاتی از افسران اداره را مسوول پیگیری این موضوع کرد و در ادامه با تحقیقات گسترده ، ماموران این اداره موفق به شناسایی انبار مورد نظر شدند و با ورود به محل یک میلیارد ریال لوازم آرایشی تقلبی و فاسد کشف و ضبط کردند و در این ارتباط نیز یک نفر دیگر دستگیر و کالاهای کشف شده تحویل اداره گمرک شد.

هشدار پلیس

سرهنگ بهزاد قاسمی ، رئیس اداره مبارزه با قاچاق کالا در پلیس آگاهی با اشاره به این خبر گفت : در بررسی و تحقیق کارآگاهان مشخص شده است بسیاری از اقلام بهداشتی و آرایشی تقلبی با مارکهای خارجی در بازار عرضه می شود و به دنبال استفاده از این کالاها، مردم دچار مشکل می شوند. وی خاطرنشان کرد، مردم در صورت مشاهده کالای تقلبی و قاچاق ، موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی 110 گزارش کنند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها