رئیس سازمان ایرانگردی و جهانگردی گفت : جاذبه های گردشگری ایران در سبد تبلیغات جهان قرار ندارد.
کد خبر: ۳۱۲۵۵
محمد طه عبد خدایی در گفتگو با واحد مرکزی خبر ، اصول اولیه در کار جهانگردی را تبلیغات دانست و افزود: رسانه های ارتباط جمعی در این باره نقش موثری را ایفا می کنند. رئیس سازمان ایرانگردی و جهانگردی با بیان این مطلب که تبلیغات گردشگری در داخل کشور هم تبلیغاتی فرهنگ ساز نیست ، گفت : مسافرت از نیازهای اولیه انسان است و خانواده های ایرانی باید به نقش سفر در بالا بردن روحیه انسان در زندگی بیشتر توجه کنند. وی همچنین توسعه پایگاه های اطلاع رسانی را در معرفی بیشتر جاذبه های گردشگری ایران اسلامی مورد تاکید قرار داد و افزود: وزارت بازرگانی در فعالیت تجارت الکترونیک خود بخشی را به صنعت جهانگردی اختصاص داده است که امیدواریم پس از مطالعات و بررسی های لازم شاهد توسعه پایگاه های اطلاع رسانی در این بخش باشیم .
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها