روزنامه آلمانی اشپیگل از آماده سازی طرحهایی برای انجام حملات علیه تاسیسات هسته ای ایران از سوی رژیم صهیونیستی خبر داد.
کد خبر: ۳۰۱۶۸
خبرگزاری فارس به نقل از اشپیگل گزارش داد: واحد ویژه ای از موساد حدود 2ماه قبل دستوری برای آماده سازی طرح جامع نابودی تاسیسات هسته ای ایران دریافت کرد. به ادعای این روزنامه ، طرح موساد پس از آماده شدن در اختیار نیروی هوایی رژیم صهیونیستی قرار گرفته که قرار است این عملیات را اجرا کند. این روزنامه منبع خبر خود را یکی از خلبانان نیروی هوایی رژیم صهیونیستی عنوان کرد.

تکذیب حضور خلبان اسرائیلی در ایران

سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان ادعای اخیر رژیم صهیونیستی را مبنی بر حضور ران آراد، خلبان ناپدید شده این رژیم در ایران ، دروغ خواند.مسعود ادریسی در بازدید از شهر صیدا گفت : رژیم صهیونیستی با این ادعای بی پایه و اساس می کوشد از اعمال فشارهای داخلی به کابینه اش بکاهد. هواپیمای ران آراد در سال 1986 ، هنگام بمباران منطقه ای در جنوب لبنان ، سقوط کرد.

هشدار سوریه به امریکا

سوریه هشدار داد اقدام واشنگتن در اعمال تحریم هایی بر ضد این کشور ، باعث قطع بسیاری از مناسبات تجاری و دیپلماتیک امریکا با این کشور عربی خواهد شد. سخنگوی وزارت امورخارجه سوریه گفت : روابط امریکا و سوریه به علت حمایت واشنگتن از حمله هفته گذشته اسرائیل به سوریه ، به پایین ترین سطح خود تنزل یافته است . وی افزود: دشمنی بر ضد امریکا روبه افزایش و اعتبار این کشور روبه کاهش است و این مساله به هیچ وجه در جهت منافع امریکا نیست . انتقاد پاکستان از قرارداد نظامی هند و اسرائیل مقامات ارشد پاکستان هشدار دادند: خرید هنگفت تجهیزات نظامی هند از رژیم صهیونیستی ، صلح بین 2کشور پاکستان و هند را به خطر خواهد انداخت . این مقامات همچنین اعلام کردند: پاکستان تمام تدابیر ممکن را برای مقابله با تهدید جدید تسلیحاتی هند به کار خواهد بست . هند روز جمعه توافقنامه ای با رژیم صهیونیستی امضاء کرد که براساس آن از این رژیم شبکه راداری فالکون را به ارزش یک میلیارد و 200میلیون دلار خریداری خواهد کرد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها