جام جم آنلاین - ب0 اعتماد0 مردم آمریکا در مورد سیاست بوش در جنگ عراق رو به افزایش گذاشته است.
کد خبر: ۲۶۲۸۲
پس از اعلام عموم0 یک همه پرس0 در روز جمعه ، توسط فرستنده تلویزیون0 ا0 ب0 س0 و روزنامه واشنگتن پست روشن شد ، که تعداد زیاد0 از آمریکای0 ها که رقم آنها مدام رو به افزایش است ، بر این باورند که دولت ایالات متحده آمریکا ، اطلاعات مربوط به سلاحها0 کشتار جمع0 در عراق را به عمد بزرگتر از آنچه که هست جلوه داده است.
سایت اینترنتی دویچه وله می نویسد بیشترین نگران0 شهروندان آمریکای0 از بالا رفتن تعداد تلفات سربازان کشورشان است ، که در جریان حملات در عراق جان خود را از دست م0 دهند.
تمام اینها ، از اعتبار سیاست جورج دبلیو بوش رییس جمهور ایالات متحده م0 کاهد.
بر اساس آمار گزارش شده ، درصد از مردم از کار جورج دبلیو بوش راض0 اندکه در مقایسه با ماهها0 گذشته که درصد از مردم از کار رییس جمهور اظهار خشنود0 م0 کردند ، سقوط0 چشمگیر را به نمایش م0 گذارد.
در همه پرس0 ها ، درصد مردم بر این نظرند ، که تعداد سربازان قربان0 آمریکای0 در عراق قابل توجیه نیست و در حال0 که پیشتر ، در ماه آوریل ، درصد مردم ، ضرورت جنگ علیه عراق را تأیید م0 کردند ، اکنون فقط درصد بر این باورند.
در مجموع درصد , پشتیبان سیاست بوش در عراق هستند ، اما در خصوص سیاست اقتصاد0 دولت و0 نظرها متفاوت است ، در این همه پرس0 ، مجموعا9 نفر شرکت داشته اند.

کاهش محبوبیت بوش
فرماندار ورمونت: بوش} مردم} آمریکا را گمراه} کرد
شهردار لندن: بوش فاسدترین رییس جمهور آمریکا است
دبیرکل حزب سوسیالیست فرانسه : بوش دروغ گفته است
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها