وزیر امور خارجه کشورمان پس از دیدار با مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت : ایران برنامه مخفی برای فعالیت هسته ای خود ندارد و فعالیت های ما در این زمینه کاملا شفاف و آشکار است .
کد خبر: ۲۶۱۴۴
به گزارش خبرگزاری فارس ، کمال خرازی افزود: ایران عضو NPT است و بر اساس گارد ایمنی آژانس عمل می کند. ما همکاری بسیار شفافی با آژانس داریم و مصمم هستیم این همکاری را ادامه دهیم . او تصریح کرد: در حالی که اسرائیل از تمام سلاحهای کشتار جمعی برخوردار است ، کسی برای عضویت در NPT به آن فشار نمی آورد و معیارهای دوگانه در این خصوص اعمال می شود. مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی نیز در این دیدار ضمن مثبت و سازنده توصیف کردن مذاکراتش با وزیر امور خارجه کشورمان گفت : استفاده از فناوری هسته ای حق ایران است و ما نیز در این باره تحت فشار هیچ کشوری نیستیم و به صورت مستقل و بر اساس ارزیابی های فنی عمل می کنیم . محمد البرادعی افزود: هر چه شفافیت عملکردها بیشتر باشد ، اعتماد میان طرفین افزایش خواهد یافت . او با اشاره به مذاکراتش با خرازی تاکید کرد: موضوعاتی درخصوص فعالیت های هسته ای ایران وجود دارد که آنها را با آقای خرازی در میان گذاشته ایم تا برای حل اختلافاتمان در آن جهت گام برداریم .

آصفی : امضای پروتکل الحاقی در دستور کار نیست

همچنین سخنگوی وزارت امور خارجه دیروز پیش از دیدار رسمی مدیر کل آژانس بین المللی انرژی هسته ای با وزیر امور خارجه کشورمان گفت : در این دیدار ، امضای پروتکل الحاقی آژانس بین المللی انرژی هسته ای در دستور کار نیست .
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها