آخرین جلسه محاکمه شهردار منطقه 12 و 2 نفر دیگر از مسوولان این منطقه روز گذشته در شعبه 1157 برگزار شد.
کد خبر: ۲۵۴۴۵
به گزارش خبرنگار ما ، در پی وقوع حادثه دلخراش پارک شهر تهران که در 14 اردیبهشت سال گذشته 6 دانش آموز دختر جان خود را از دست دادند، با بررسی و تحقیق در این زمینه و با توجه به تاکید مسوولان قضایی کشور برای برخورد با مسببان این حادثه ، اسدالله فردی ، شهردار منطقه 12 و تنی چند از مسوولان این منطقه بازداشت شدند و با قرار قانونی تحقیق از آنان آغاز شد. با بررسی 2گروه کارشناسی در خصوص این حادثه ، محاکمه در شعبه 1602 دادگاه جنایی تهران برگزار شد.

رضایت خانواده قربانیان

با برگزاری چند جلسه محاکمه ، شهرداری منطقه 12 با پرداخت دیه به خانواده قربانیان حادثه ، رضایت شاکیان را جلب کرد. این گزارش حاکی است ، روز گذشته قاضی جواد اسماعیلی ، رئیس شعبه 1157 دادگاه جنایی تهران با توجه به جنبه عمومی جرم ، اسدالله فردی شهردار منطقه 12 و قائم مقام شهردار و معاون اجتماعی را به دادگاه فراخواند و آخرین جلسه محاکمه برگزار شد. در این جلسه شهردار منطقه و دیگر متهمان به همراه وکلای مدافع خود درباره جرایم مربوط به حوزه مسوولیت شان توضیحات لازم را به دادگاه ارائه کردند.

محاکمه 3مسوول دیگر

پس از پایان جلسه ، قاضی جواد اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار جام جم عنوان کرد: در چند روز آینده علاوه بر صدور حکم شهردار ، قائم مقام و معاون اجتماعی شهرداری منطقه 12 ، سه مسوول دیگر منطقه - سرپرست پارک شهر ، مسوول قراردادها و مسوول حقوقی - درخصوص مواردی که از سوی کارشناسان مطرح شده است در دادگاه محاکمه خواهند شد. قاضی اسماعیلی افزود: همانگونه که شاهد بودید، پس از جلب رضایت شاکیان ، اکنون به جنبه عمومی جرم در پارک شهر رسیدگی می شود که بنا داریم بزودی و پس از محاکمه 3مسوول دیگر در شهرداری منطقه 12 ، حکم لازم و قانونی را صادر کنیم . گفتنی است ، در جلسه محاکمه شهردار منطقه 12 ، خانواده قربانیان نیز به همراه وکیل مدافع خود حضور داشتند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها