گزارش کمیسیون اصل 90 در مورد نحوه عملکرد هیاتهای گزینش امروز در مجلس قرائت می شود.
کد خبر: ۲۵۳۸۷
مجلس همچنین لایحه مقررات اداری و استخدامی وزارت صنایع و معادن ، لایحه حمایت از حقوق مصرف کنندگان ، لایحه لغو انحصار دخانیات ، لایحه اصلاح تشکیلات وظایف وزارت دادگستری ، طرح جایگزینی خودروهای فرسوده ، طرح بهینه سازی جایگاه های عرضه بنزین و فرآورده های نفتی ، لایحه مبارزه با جرم پولشویی ، لایحه تاسیس استانهای خراسان شمالی و خراسان جنوبی ، لایحه مجازات جرایم نیروهای مسلح و لایحه تعیین حریم حفاظتی امنیتی اماکن و تاسیسات کشور را بررسی می کنند.

مجلس ، نظرش را به سازمان انرژی اتمی اعلام می کند

رئیس کمیسیون انرژی مجلس ضمن اعلام خبر حضور معاون انرژی اتمی کشور در این کمیسیون گفت : پس از گزارش آقازاده نظر مجلس را درخصوص فعالیتهای هسته ای ایران به سازمان انرژی اتمی اعلام می کنیم .

مجید انصاری : مجلس ، برنامه چهارم
را تا پایان سالجاری تصویب می کند

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه گفت : دولت برنامه چهارم توسعه اقتصادی ، اجتماعی و سیاسی را تا پایان شهریور تقدیم مجلس می کند و ما نیز تا پایان سالجاری آن را تصویب می کنیم. مجید انصاری در گفتگو با خبرگزاری فارس پیرامون طرح های فوریتی اقتصادی که اخیرا از سوی نمایندگان جهت مبارزه با تورم و کاهش فشارهای اقتصادی ارائه می شود، گفت : فرصت کوتاهی تا پایان کار مجلس ششم باقی مانده است لذا نمایندگان مایل به گره گشایی از مسائل اقتصادی می باشند و بدین لحاظ انگیزه ، انگیزه خوبی است . وی افزود: اما با توجه به پیچیدگی ها و مشکلات اقتصادی کشور و ریشه دار بودن آنها و ارتباط میان مسائل اقتصادی طرح های فوریتی با یکسونگری به موضوعات نمی توانند رافع مشکلات باشند و تنها قرصهای مسکنی هستند که مشکلات را در کوتاه مدت برطرف می کنند. رئیس کمیسیون برنامه و بودجه تصریح کرد: زمان تصویب برنامه چهارم سال آینده است اما مجلس ششم با توجه به تجارب مثبت و منفی که از موفقیت یا عدم موفقیت برنامه سوم به دست آورده است و از آنجا که بسیاری از برنامه های راهبردی در برنامه سوم قابل تمدید در برنامه چهارم است و در واقع نوعی استراتژی می باشند لذا از دولت درخواست کرده برنامه چهارم توسط مجلس ششم بررسی و تصویب شود تا برنامه جامعی ارائه شود.

وزیر اقتصاد به کمیسیون اقتصادی احضار شد

محمدرضا خباز نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه از احضار وزیر اقتصاد و دارایی به علت افزایش قیمتها به کمیسیون اقتصادی مجلس خبر داد.

شهردار تهران در مجلس

یک عضو کمیسیون اصل 90 از حضور محمود احمدی نژاد شهردار تهران جهت بررسی وضعیت آلودگی هوای تهران در کمیسیون اصل 90 خبر داد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها