جام جم آنلاین - روزنامه القدس العربی در شماره روز شنبه 14 ژوئن نامه ای دستنویس منسوب به صدام حسین را منتشر کرده است .
کد خبر: ۲۵۰۷۷
صدام در این نامه به نیروهای خارجی در عراق هشدار داده که کشور را ترک کنند و تهدید نموده که کشورهای آنها را مورد حمله قرار خواهد داد.
در این نامه که تاریخ آن 12 ژوئن است ، صدام به تمام اتباع خارجی و افرادی که با اشغالگر زبون به عراق آمده اند هشدار داد که حتما باید قبل از روز 17 ژوئن عراق را ترک کنند.
عبدالباری عطوان ، سردبیر القدس العربی که در لندن چاپ می شود ، می گوید: ظاهرا باید منظور صدام 17 ژوییه باشد که روز سالگرد «انقلاب 17 ژوییه 1968» است.
کودتایی که منجر شد حزب بعث در عراق به قدرت برسد.
در نامه قبلی صدام حسین که در هفته نامه الوطن العربی چاپ شده بود ، صدام تهدید کرده بود از روز 17 ژوییه جنگ چریکی را علیه نیروهای امریکایی و انگلیسی به راه خواهد انداخت و تاکید کرده بود که بیش از 40 هزار مبارز برای این جنگ چریکی آماده شده اند.
صدام در نامه تازه خود تهدید کرد اگر تا مهلت تعیین شده اتباع خارجی خاک عراق را ترک نکنند ، وی جنگ را به کشورهای آنها کشانده و هواپیماهای مسافری آنها را مورد حمله قرار خواهد داد.
در ادامه این نامه آمده است : ما به تمام کشورهای جهان می گوییم ، اتباع خود را از عراق خارج کنید. ما درگیر یک جنگ آزادیبخش هستیم.
اگر به این توصیه ها عمل نکنید ، مسوولیت جان آنها به عهده شما خواهد بود.
صدام تهدید کرد: نیروهای دانمارک ، لهستان و نیروهای سایر کفار که با اشغالگران امریکایی و انگلیسی همکاری می کنند ، نخستین اهداف نیروهای چریکی خواهند بود.

آخرین تصاویر صدام در بغداد از تلویزیون ابوظبی پخش شد
پخش یک نوار جدید ویدیویی صدام حسین
جدیدترین پیام ضبط شده صدام خطاب به مردم عراق
صدام حسین باز هم پیام فرستاد
صدام حسین سالم و آماده انتقام جویی است؛
چلبی : صدام برای کشتن امریکایی ها جایزه تعیین کرده است
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها