جام جم آنلاین - یکی از مدارس انگلیس که از لحاظ وضعیت آموزشی بدترین مدرسه شناخته شده است برای کشاندن دانش آموزان به کلاس درس به آنها پول می دهد.این موسسه به دانش آموزان وعده داده است که در صورت قبولی در امتحانات پایان دوره مبلغ اضافه تر نیز به آنها خواهد داد.
کد خبر: ۲۵۰۳۸
عدم شرکت در کلاس های درسی یکی از معضلات بزرگ مدارس انگلیس است و این موضوع در برخی از شهرها و محلات فقیرنشین معضلی بزرگ به حساب می آید.
این مدرسه که در یکی از محلات فقیرنشین ناتینگهام انگلستان واقع است اعلام نموده که در ازای حضور دائمی هر دانش آموز در یک دوره از کلاسهای علوم ، ریاضیات و زبان انگلیسی بین 60 پوند به هر کدام از آنها پرداخت خواهد کرد و در آخر نیز به هر کدام از آنها که موفق به قبولی در دوره درسی شوند 5 پوند اضافه تر پرداخت خواهد کرد.
به نوشته گاردین این طرح توسط شورای آموزشی شهر پذیرفته شده و هم اکنون در حال اجرا می باشد.
به گفته سخنگوی شورای شهر ناتینگهام این مدرسه از بدترین رکورد حضور دانش آموزان در کلاس درس و استانداردهای تعیین شده برخوردار است برای ارتقاء سطح علمی و کیفی خود مبلغ 9 هزار پوند از این شورا دریافت کرده است .
وی گفته است که همچنین مدارس در سراسر کشور انگلستان یافت می شدند و چون در مناطق خاصی قرار گرفته اند کودکان به دلایل سنتی ، عدم علاقه به درس و خیلی چیزهای دیگر از حضور در مدرسه سرباز می زنند.
اما از آنجا که تحصیلات ابتدایی در انگلستان اجباری است باید آنها را به هر نحوی که شده به مدرسه کشاند و با آموزش ابتدایی آشنا ساخت .
گفته می شود مدارس دیگری در انگلستان هستند که برای تشویق دانش آموزان به شرکت در کلاسها به ارایه صبحانه و ناهار مجانی روی آورده اند و گاه و بیگاه به دانش آموزانی که به موقع در کلاس های درس شرکت می کنند جوایز ارزنده ای می دهند.
نام مدرسه ای که به دانش آموزان خود مبنی بر حضور در کلاس پول می دهد.
willam crane است که از سال 2001 تاکنون بدترین رکورد حضور دانش آموزان در مدرسه و نتایج امتحان را داشته است .
سخنگوی شهر ناتینگهام گفته است که اگر این ترفند هم کارساز نشود آنها ناچار مدرسه را تعطیل خواهند کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها