جام جم آنلاین - خانواده های امریکایی به تازگی برای جدا شدن از یکدیگر نه به دادگاه ها مراجعه می کنند و نه وکیل استخدام می کنند.آنها یک راه میان بر یافته اند: به اینترنت رجوع می کنند.
کد خبر: ۲۴۶۹۷
در تحقیق تازه ای که در مورد خانواده های لس آنجلسی صورت گرفته است از هر پنج خانواده ای که زندگی آنها با شکست مواجه شده و تصمیم به طلاق گرفته اند 3 مورد به صورت آنلاین ! انجام گرفته است .
آسوشیتدپرس می گوید رجوع به سایت های مربوط به طلاق در امریکا به دلایل بسیاری شایع شده که عمده ترین دلیل آن ارزان تر بودن آن است .
در حال حاضر هر وکیل دادگستری امریکا برای انجام مراسم طلاق بین 50 تا 300 دلار از متقاضیان اخذ می کنند که اما این وجه در اینترنت بسیار پایین تر و بین 25 تا 120 دلار می باشد.
هم اینک 2 سایت اینترنتی که آدرسشان را نمی دهیم ! از پرمراجعه ترین سایت های اینترنتی مربوط به طلاق می باشند که به صورت آنلاین و تمام وقت کار می کنند.
در تحقیق به عمل آمده ذکر شده است که این 2 سایت که از عمر بیشتر از 3 سال نمی گذرد تاکنون مجموعا 20 هزار زوج ناموفق را به طور کاملا قانونی و بدون اشکال از یکدیگر جدا کرده اند!
گفته می شود استفاده و رجوع به سایت های اینترنتی برای طلاق نه تنها کم هزینه است بلکه بسیار سریع و بدون اتلاف وقت هم می باشد.
کافی است زن و شوهر ناموفق فرم هایی را پر کنند و وجه مربوطه را بپردازند و بعد از یکدیگر خداحافظی کنند.
بعد از چند روز فرم ها و مدارک قانونی هر کدام از آنها از طریق پست ارسال می شود.
همین !
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها