در پی چاپ خبری از اداره کل روابط عمومی شرکت مخابرات مبنی بر غیر قانونی بودن فعالیت شرکت صنایع الکترونیک همراه گستر رفاه ، روابط عمومی این شرکت طی دورنگاری توضیحاتی داده است .
کد خبر: ۲۴۱۴۳
در بخشی از این جوابیه آمده است : مدیر کل روابط عمومی شرکت مخابرات مدعی شده اند که شرکت صنایع الکترونیک همراه گستر رفاه ، غیر قانونی است .بر اساس استعلام شماره 7697-24/10/80 ثبت شرکتهای شهرستان رشت از مخابرات ، شرکت مخابرات طی مجوز شماره
8/11/80 - 120351/112/810 به صنایع الکترونیک همراه گستر رفاه اجازه فعالیت داده است . در بند دیگری از جوابیه آمده است : مخابرات مدعی شده که صنایع الکترونیک در زمینه فروش سیمکارت دست به اقدامات غیرقانونی زده است . اولا طبق اساسنامه شرکت که مورد تایید مجوز موضوعه در بند «یک» بوده ، شرکت این حق را از سوی شرکت مخابرات داشته که به خرید و فروش سیمکارت در سرتاسر ایران دست بزند که بر این اساس صنایع الکترونیک همراه گستر رفاه ، خطوط را پس از خریداری در کیش به مشتریان خود در کشور واگذار کرده و با توجه به رسمی و قانونی بودن صنایع الکترونیک ، این حق برایش ایجاد شده است . شایان ذکر است که شرکت صنایع الکترونیک همراه گستر رفاه ، مدعی است که در ازای پرداخت 490هزار تومان در کمتر از 72ساعت ، سیمکارت تلفن همراه به متقاضیان تحویل می دهد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها