همسر دوم ناصر محمدخانی:

همه چیز را فاش می کنم

در نامه ای که روز گذشته متهم پرونده قتل لاله محمدخانی برای قاضی جنایی تهران نوشت ، عنوان کرد قصد دارد موارد تازه ای از این پرونده را فاش کند.
کد خبر: ۲۲۷۶۹
به گزارش خبرنگار ما ، روز گذشته نامه ای روی میز قاضی فخرالدین جعفرزاده ، رئیس شعبه 1603جنایی تهران قرار گرفت که در پای این نامه امضای زنی به نام شهلا مشاهده می شود که به اتهام قتل فاطمه سحرخیزان (لاله) همسر ناصر محمدخانی از مدتی پیش در زندان به سر می برد.

در این نامه متهم با اشاره به برخی از ابعاد این پرونده ، درخواست کرده تا قاضی جنایی تهران که مسوولیت رسیدگی به این پرونده را به عهده دارد، وی را به دادگاه فراخواند و این فرصت در اختیارش قرار گیرد تا او برخی از ناگفته های مربوط به این پرونده را که می تواند مورد توجه قرار گیرد، مطرح کند.

در پی این درخواست ، قاضی جنایی تهران دستور لازم را برای احضار زن زندانی صادر کرد و قرار است در چند روز آینده وی با حضور در دادگاه درخصوص مواردی که در این نامه به آنها اشاره کرده است ، توضیحات لازم را به دادگاه ارائه کند.

گفتنی است ، پرونده قتل همسر ناصر محمدخانی یکی از مربیان تیم پیروزی با جدیت تمام از سوی قاضی و افسر پرونده در حال پیگیری است و با توجه به ابعاد مختلف این پرونده ، اخبار مربوط به آن پس از کسب نتیجه لازم به اطلاع خواهد رسید.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها