فرمانده ناحیه انتظامی تهران بزرگ روز گذشته درجمع خبرنگاران با ارائه گزارش عملکرد پلیس در سال 81 اعلام کرد : از این پس با مزاحمان نوامیس مردم ، حتی اگر شاکی خصوصی نداشته باشند، بشدت برخورد خواهد شد.
کد خبر: ۲۱۸۳۸

به گزارش خبرنگار ما، در جلسه ای که صبح دیروز در مرکز ستاد فرماندهی نیروی انتظامی برگزار شد ، سردار طلایی با اشاره به جایگاه پلیس و تعامل با مردم و مقوله امنیت در شالوده اجتماعی و فعالیت باندهای تبهکاری گفت : یکی از فعالیت هایی که اکنون ما برای اجرای آن ، برنامه ریزی مدونی را در نظر گرفته ایم ، برخورد شدید با پدیده تجارت کثیف است که شامل موارد منکراتی ، موادمخدر، مشروبات الکلی و امثال آن می شود؛ بنابراین با مجرمانی که ارزشها را هدف قرار داده اند، به طور جدی مقابله می شود.

وی افزود: در سال گذشته علاوه بر پاکسازی مناطق آلوده که محل تجمع افراد ولگرد و فروشندگان موادمخدر بود، چندین باند بزرگ از تولید و توزیع کنندگان مشروبات الکلی نیز متلاشی شدند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت : در سه شنبه پایان هرسال ما شاهد حوادث امروز دلخراشی هستیم که توجه خاصی را از سوی والدین می طلبد. والدین باید با مراقبت از فرزندان خود، از بروز مشکل برای آنها جلوگیری کنند؛ زیرا استفاده از مواد آتش زا ازسوی کودکان و نوجوانان و آسیبهایی که از این طریق خانواده ها متحمل می شوند، غیرقابل جبران است .

سردار طلایی تاکید کرد: در ایام عید، نیروی انتظامی در تهران بزرگ برنامه خاصی را تدارک دیده است و کسانی که قصد اسباب کشی دارند، باید از کلانتری محل خود اجازه لازم را کسب کنند.

فرمانده ناحیه انتظامی در ادامه با اشاره به تعامل میان مردم و پلیس گفت : در سال 81 برای ایجاد مشارکت های مردمی و تعمیم امنیت ، با برگزاری اجتماعات و تشکلهای مختلف ، درخصوص فرهنگ سازی و ارتباط میان پلیس و مردم اقدام شده است .

فرمانده انتظامی تهران بزرگ خاطرنشان کرد ، با راه اندازی مراکز مشاوره در کلانتری ها، 60درصد از پرونده هایی که در کلانتری ها تشکیل شده است ، پس از بررسی توسط کارشناسان و بدون آن که به محاکم قضایی ارسال شود، با حضور شاکی و متشاکی حل و فصل شده است .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها