جام جم آنلاین - شرکت خودروسازی آلمانی فولکس واگن تلاش می کند تا با توسل به سرمایه گذاری و عرضه مدلهای جدید ارزان قیمت موقعیت خود را در بازار چین حفظ کند.
کد خبر: ۱۸۴۲۹
به نوشته روزنامه لاتریبون ، شرکت فولکس واگن که در اوایل سال های 1980 میلادی وارد بازار چین شد، امروز نیمی از بازار فروش خودرو دراین کشور را در دست دارد. در سالجاری فروش این شرکت در بازار چین با 35 درصد افزایش به پانصدهزار دستگاه بالغ می شود. این شرکت قصد دارد تا سال 2007 میلادی ، هر سال 600 میلیون یورو برای تولید مدلهای جدید در چین سرمایه گذاری کند و تا آن سال فروش خود را دوبرابر سازد. تردیدی نیست که خودروهای مدل سانتانا که بیش از بیست سال است بازار چین را در قبضه دارد، یا مدل آودی AS که مورد علاقه مقامات اداری چینی است و مدلهای پاسات و بورا کماکان با اقبال روبه رو خواهند بود. اما بازار چین برای رقیبان تازه بسیار پرجاذبه است . چین پس از ایالات متحده ، ژاپن و آلمان چهارمین بازار جهانی خودرو محسوب می شود، اما با توجه به تقاضای روزافزون دراین کشور، چین ظرف چند سال آینده دومین بازار جهانی خودرو خواهد شد. بنابراین ، فولکس واگن باید خود را آماده رقابت با رقبای جدی کند که از هم اکنون در بازار چین حضور دارند.

سرمایه گذاری 3/33 میلیارد یورویی فولکس واگن
شرکت فولکس واگن یک قرارداد
به ارزش یک میلیارد یورو را برای خرید قطعات امضاء کرد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها