شهرداری منطقه 8 تهران به دنبال درج مطلبی با عنوان «عذرخواهی ، کودک نارمکی را باز نمی گرداند»، در روزنامه مورخ 23 آذرماه ، با ارسال پاسخی نوشت: شهرداری منطقه 8 در حیطه وظایف خود درخصوص احداث معابر و جویهای موردنیاز به جهت هدایت آبهای سطحی در سطح منطقه همت گماشته است و در تمامی نقاطی که طبق نظر کارشناسان نیاز بکارگیری مانع و یا پل بوده ، موانع و پلها نصب گردیده و تدابیر لازم در این زمینه اتخاذ شده است.
کد خبر: ۱۸۱۴۸

دیهی است به هنگام شروع بارندگی های فصلی و یخ زدگی معابر و مواردی ازاین قبیل ، شهروندان باید از محلی که برای عبور عابران پیاده در نظر گرفته شده ، عبور کنند و در کنار آن باید با رعایت احتیاط و اصول ایمنی ، از بروز حوادث امروز غیرمترقبه پیشگیری کرد.

جام جم :
1- درخصوص جوابیه ارسالی ازسوی روابط عمومی شهرداری منطقه 8به یک یادداشت تحت عنوان «عذرخواهی ، کودک نارمکی را بازنمی گرداند»، سوال این است که اگر آبهای سطحی در منطقه هدایت شده است ، پس چرا خیابان های منطقه را سیلاب فرا گرفته بود.

2- مسوولان محترم شهرداری منطقه 8باید بپذیرند وظیفه آنها تذکر نکات ایمنی به مردم نیست ؛ بلکه وظیفه آنها فراهم کردن محیطی ایمن و تمیز برای شهروندان است . هشدارهای ایمنی را نهادهای مسوول خواهند داد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها