13عضو از باند سارقان مسلح لویزان که به سوی مردم تیراندازی می کردند، در 2نقطه از تهران توسط یک گروه ویژه از ماموران آگاهی محاصره و دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۵۸۹۰
به گزارش خبرنگار ما، به دنبال قتل 3تن از شهروندان و اذیت و آزار عده ای در بوستان جنگلی لویزان که در آن افراد ناشناس پس از کمین در پشت درختان ، در ساعات پایانی شب به سوی مردم تیراندازی می کردند، با هدایت سرهنگ نوری مطلق ، معاون عملیاتی آگاهی تهران ، مخفیگاه آنان مورد هجوم کارآگاهان ویژه قرار گرفت.

4روز پیش هنگامی که یک زوج جوان در ساعت 22برای گردش به بوستان لویزان رفته بودند، در یک لحظه از سوی 3نفر که در پشت درختان کمین کرده بودند، مورد حمله قرار گرفتند و آرین میرزایی ، جوان 25ساله با اصابت 3گلوله جان خود را از دست داد و همسر این مقتول نیز در حالی که با چوب از سوی این افراد ناشناس مورد حمله قرار گرفته بود، به طرز معجزه آسایی موفق شد خود را به داخل خودروی همسرش برساند و از محل متواری شود.

در پی این جنایت ، قاضی جواد اسماعیلی ، رئیس شعبه 1602جنایی تهران پرونده را به آگاهی تهران ارجاع کرد. سرهنگ نوری مطلق با تشکیل یک گروه ویژه از افسران زبده متشکل از سروان رهبریان ، سروان محمد بوستانی و سروان احسانی فر، بلافاصله پرونده را مورد تحقیق و رسیدگی قرار دادند و مشخص شد اعضای این باند، از تبهکاران حرفه ای و سارقان و فروشندگان مواد مخدر هستند که در این جنگل مخفی شده اند.

با شناسایی مخفیگاه این متهمان ، معلوم شد سرکرده این باند جوانی به نام عبدالله - الف (معروف به حاتم) است که علاوه بر توزیع مواد مخدر، مبادرت به اخاذی مسلحانه از مردم می کند. با به دست آمدن این اطلاعات ، مخفیگاه دوم این متهمان در شهرک ولیعصر شناسایی شد و در یک عملیات ویژه ، بعدازظهر روز دوشنبه 12متهم به نامهای حاتم ، حشمت ، محمد، سعید، جلال ، خداکرم ، حیدر، باقر، سهراب و اسدالله به همراه 2زن به نامهای فریبا و کبری دستگیر شدند و در بازرسی از منزل این متهمان 12ساک پر از پول و طلا و یک قبضه سلاح کمری به همراه 2خشاب پر از گلوله اسلحه کلاشینکف و یک کیلو هروئین کشف و ضبط شد.

با دستگیری این متهمان ، روز گذشته قاضی جواد اسماعیلی در آگاهی تهران تحقیق از این متهمان را آغاز کرد. در این جلسه حاتم عنوان کرد که اسلحه متعلق به اوست . هنگام تحقیق از این متهمان ، زن جوانی که 4روز پیش با همسرش در بوستان لویزان مورد حمله مسلحانه قرار گرفته بود، 3متهم را که به وی و نامزد مقتولش حمله کرده بودند، شناسایی کرد. 3متهم - حاتم ، حشمت و سعید - پس از مواجهه با این زن جوان ، پاسخی برای ارائه نداشتند.

بنا بر این گزارش ، باتوجه به اعمال مجرمانه این متهمان در بوستان جنگلی لویزان و گزارش های رسیده به ماموران آگاهی مبنی بر این که حاتم و همدستانش جنایت های زیادی را در این محل مرتکب شده و پس از قتل خریداران مواد مخدر، آنها را به داخل چاههای موجود در بوستان لویزان انداخته اند، قاضی جنایی تهران دستور بازرسی از 3حلقه چاه را در این منطقه صادر کرد.

ساعاتی پس از دستگیری این متهمان ، عکاس جام جم برای تهیه عکس به شعبه 10 آگاهی تهران مراجعه کرد تا از متهمان عکس تهیه کند، متاسفانه رئیس شعبه 10 آگاهی تهران ، مانع از فعالیت حرفه ای عکاس جام جم شد که باتوجه به اظهارات اخیر فرماندهان نیروی انتظامی درخصوص تعامل با مطبوعات ، امیدواریم نسبت به اجرای وعده های داده شده ، اقدام عملی مناسب صورت گیرد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها