جام جم آنلاین - مرد مسلحی در آلمان با حمله به یک مدرسه یک معلم و 4 دانش آموز را گروگان گرفت . به گزارش بی بی سی از اشتوتگارت و به نقل از شاهدین گروگانگیر دانش آموز مدرسه است
کد خبر: ۱۵۳۹۴
که در شهر واپیگینگن با یک تپانچه اقدام به گروگانگیری کرده است. براین اساس هنوز اطلاعات بیشتری دراین زمینه درج نشده است و مطابق آخرین اخبار هیچگونه تقاضایی از سوی گروگانگیر مطرح نشده است .
یک میلیون یورو
گروگانگیر آلمانی برای آزاد کردن گروگانها تقاضای یک میلیون یورو را داده است . منابع پلیس می گویند وی در طبقه دوم ساختمان در اتاق کامپیوتر یک معلم و 4 دانش آموز را گروگان گرفته است . وی ازطریق تلفن با پلیس ارتباط برقرار کرده است .
گروگانگیر معلم را آزاد کرد
گروگانگیر آلمانی پس از صحبت با پلیس خانم معلم را آزاد کرد. اما همچنان 4 دانش آموز را که 12 ساله هستند دراختیار دارد. وی تقاضای یک میلیون یورو و یک ماشین را کرده است . حادثه که به وقت محلی در ساعت 3 بعدازظهر رخ داده بیشتر از 50 پلیس ساختمان را به محاصره درآوردند. در ماه آوریل سال جاری در یک حادثه گروگانگیری مشابه در ارفورت 16 دانش آموز و معلم کشته شدند.
خاتمه گروگانگیری
پس از شش ساعت حادثه گروگانگیری در جنوب آلمان با تسلیم گروگانگیر به ماموران پلیس خاتمه یافت.
براین اساس گروگانگیر پس از اجرا نشدن درخواست هایش سرانجام چهار دانش آموز به گروگان گرفته شده را بدون آنکه به آنان صدمه بزند آزاد کرده و سرانجام نیروهای امنیتی وی را دستگیر کردند .
هنگام دستگیری این دانش آموز اخراجی 16 ساله یک تیرهوایی شلیک کرد که به کسی آسیبی نرسید.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها