رهبر معظم انقلاب اسلامی ، ظهر دیروز در دیدار جمعی از فرماندهان نیروی انتظامی ، تاکید کردند: نیروی انتظامی باید ضمن رفتار کاملا محترمانه و مهربانانه با آحاد مردم
کد خبر: ۱۴۸۱۲
، با عاملان و مروجان هرگونه ناامنی اجتماعی و اخلاقی ، قاطعانه برخورد کند. به گزارش واحد مرکزی خبر، ایشان مفهوم امنیت و نظم اجتماعی را فراتر از جلوگیری از تعرض فیزیکی به مال مردم برشمردند و افزودند: امنیت اخلاقی از مهمترین مقوله های مورد نیاز مردم است . رهبر معظم انقلاب اسلامی خاطرنشان کردند: مردم انتظار دارند در اجتماع و در کوچه و خیابان ، بدون هیچ دغدغه ای براساس اعتقادات دینی خود عمل کنند و شاهد هیچ منظره ای که وجدان دینی آنها را آزرده می کند ، نباشند؛ لذا نیروی انتظامی باید با همه مسائلی که از نظراخلاقی ممنوع است ، مقابله کند. ایشان افزودند: مردم انتظار دارند وضع جامعه به گونه ای باشد که جوانانشان در بیرون از خانه ، تحت هجوم مسائل غیراخلاقی قرار نگیرند؛ بنابراین نیروی انتظامی باید با کسانی که با اشاعه فساد در جامعه ، امنیت اخلاقی مردم را تهدید می کنند، مقابله نماید. حضرت آیت الله خامنه ای ، کار نیروی انتظامی را به علت مواجه بودن با قشرهای مختلف مردم ، بسیار ظریف و پیچیده خواندند و خاطرنشان کردند: امنیت و نظم اجتماعی برای مردم ، گاه از مسائل معیشتی مهمتر است ؛ لذا با کسانی که با رفتار یا گفتار خود متعرض آسایش و امنیت و آرامش دیگران می شوند باید بدون اغماض برخورد کنید، ضمن آن که حریم شخصی افراد تا جایی که با رفتار خود به دیگران تعرض نمی کنند، کاملا محترم است . مقام معظم رهبری با اشاره به وجود نوعی برنامه ریزی برای از بین بردن زشتی گناه در انظار عمومی و لطمه زدن به فضای طبیعی پاکیزگی و عفت جامعه تاکید کردند: در سراسر کشور با هرگونه رفتاری که این اهداف شوم را تعقیب می کند، مقابله کنید. حضرت آیت الله خامنه ای ضمن ابراز خرسندی از پیشرفت های به وجود آمده در نیروی انتظامی ، فرماندهان این نیرو را به ادامه تلاشهای جدی برای بهبود وضع امنیت و نظم اجتماعی توصیه کردند و افزودند: در موقعیتی که دشمنان ملت ، ایجاد ناامنی های گوناگون در جامعه را دنبال می کنند باید با حساسیت و جدیت کامل ، کارهای خوب خود را توسعه دهید. ایشان پاکیزگی سازمانی را شرط پیشرفت حقیقی خواندند و افزودند: با تمام تخلفات درونی و مسائلی نظیر رشوه ، با شدت تمام برخورد کنید.
وزیر کشور: وظیفه نیروی انتظامی برخورد با هنجارشکنان است
سیدعبدالواحد موسوی لاری ، جانشین فرماندهی معظم کل قوا در نیروی انتظامی و وزیر کشور گفت : نیروی انتظامی مکلف است با هنجارشکنان و کسانی که نظم و انضباط جامعه را نادیده می گیرند، برخورد کند. حجت الاسلام والمسلمین موسوی لاری روز گذشته در آیین صبحگاه مشترک نیروی انتظامی ، از این نیرو به عنوان مظهر اقتدار مدیریت جامعه اسلامی یاد کرد و گفت : نیروی انتظامی با کسانی که سد راه تکامل جامعه باشند، برخورد خواهد کرد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها