به دنبال درج گزارشی باعنوان مخابرات هر ماه یک میلیارد تومان افزایش درآمد خواهد داشت روابط عمومی شرکت مخابرات ایران توضیحی ارسال کرد در این توضیح آمده است : درباره موضوع افزایش نرخ پالس تلفن به زعم ادعای آن مقام آگاه
کد خبر: ۸۵۲۵
نه تنها شرکت مخابرات ایران بلکه هیچ سازمان دولتی دیگری اجازه ندارد نرخ خدماتی را که به مردم ارائه می دهد، راسا افزایش دهد؛ چرا که چنین اجازه ای تنها در حیطه اختیارات شورای اقتصاد است و اصولا افزایش هر نوع تعرفه ای چه در بخش خدمات و چه در سایر بخشها به عهده شورای مزبور است که معمولا اوایل هرسال ، افزایش نرخ در همه بخشهای خدماتی و اقتصادی به سازمانهای ذیربط ابلاغ می شود در ادامه تاکید شده است : بر همین اساس ، در برنامه پنجساله سوم توسعه ، افزایش سالانه 10 درصدی برای نرخ هر پالس تلفن منظور شده است که در سال 80 برخلاف سالهای پیش این افزایش به جای اوایل سال با9 ماه تاخیر یعنی در دیماه به تصویب شورای اقتصاد رسیده و به این شرکت ابلاغ شده و از دیماه همان سال در قبضهای کارکرد تلفن مشترکان اعمال شده است . ملاحظه می شود که مشترکان تلفن در سال گذشته 9 ماه با نرخ پالس سال هفتادونه مکالمه داشته اند؛ یعنی در حقیقت شرکت مخابرات ایران در این مدت از درآمد حاصل از افزایش نرخ پالس که باید صرف توسعه و تجهیز بیشتر شبکه مخابراتی کشور می شد، بی بهره شده است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها