در تحقیق جدیدی که توسط موسسه بین المللی اطلاعات اروپاانجام شد تنها10 درصد از کمپانی های اروپایی تمایل خود را به فروش الکترونیکی نشان دادند و سایر کمپانی ها که بیش از600 کمپانی عمده را شامل می گردد
کد خبر: ۶۴۸۷
گفتند که به فروش مستقیم محصولات به جای ایجاد فروشگاه های الکترونیکی تمایل بیشتری دارند سیستم های خرید و فروش الکترونیکی در اروپا چندان جانیفتاده و سوبسیدهای دولتی نیز نتوانسته است آن را تکان دهد اما برخی کمپانی های امریکایی توانسته اند از موقعیت برتر خود استفاده کرده و نظیر آمازون به توسعه فروش خود در این مناطق دست بزنند براساس این تحقیق آشنا نبودن با این فنانوری مانع عمده ای در راه توسعه تجارت الکترونیکی در اروپا به شمار می آید.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها