سخنگوی ارشد ستاد کل نیروهای مسلح:

سیلی‌های محکم به آمریکا ادامه دارد

سخنگوی ارشد ستاد کل نیروهای مسلح گفت: آمریکای جنایتکار باید منطقه جهان اسلام را ترک کند و راهی جز این ندارد.
کد خبر: ۱۲۴۷۰۵۷
سیلی‌های محکم به آمریکا ادامه دارد

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، سردار ابوالفضل شکارچی سخنگوی ارشد ستاد کل نیروهای مسلح به عنوان سخنران مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه سال ۱۳۹۸ در شهرستان ورامین، اظهار داشت: راهپیمایی و حضور شما مردم خوب دیار ۱۵ خرداد به ازای هر قدم شما تیری بر قلب دشمنان اسلام ناب و انقلاب اسلامی است.

وی افزود: دشمنان نظام اسلامی با همه توطئه‌هایی که در طول این چهل و یک سال گذشته علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی بر پا و عملیاتی کردند و به اعتراف خودشان هر توطئه در حدی بود که اگر در یک کشور دیگری بجز ایران اسلامی عملیاتی می‌شد آن نظام را ساقط می‌کرد.

سخنگوی ارشد ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: بیش از ۱۹۰ توطئه‌ای که یک کشور را می‌توانست از پا در آورد علیه کشور ما ایجاد کردند ولی روز به روز این کشور و نظام قوی، محکم و مستحکم‌تر از گذشته روی پای خود ایستاده و به کوری چشم دشمنان، انقلاب را به اقصی نقاط جهان صادر کرده است.

سردار شکارچی تصریح کرد: حضرت امام خامنه‌ای ناخدای کشتی انقلاب اسلامی پس از امام راحل(ره) با هدف بسترسازی ظهور مجاهدانه، شجاعانه، هوشمندانه و حکیمانه انقلاب اسلامی را هدایت و ضربات مهلکی را به نظام سلطه وارد کردند.

وی ادامه داد: مکتب امام که پرورش دهنده هزاران شهید مثل شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای این دیار بود غیر قابل برآورد برای دشمنان انقلاب اسلامی بوده، هست و خواهد بود.

سخنگوی ارشد ستاد کل نیروهای مسلح بیان کرد: آنچه که در برآورد های نظام سلطه و در رأس آن‌ها آمریکای جنایتکار به حساب نمی‌آید معنویت، بصیرت و روحیه انقلابی ملت ایران است و به همین دلیل همه توطئه‌های دشمن خنثی می‌شود.

سردار شکارچی اظهارداشت: امروز علی رغم اینکه دشمن از همه امکانات خود از جمله ابزارهای رسانه‌ای و نیروهای نظامی، گروه‌های ضد انقلاب، تروریستی و نفوذی‌ها که در کشورها علیه انقلاب اسلامی بکار گرفته است به مرور زمان یک پله از این نردبان گذشته خود پایین می‌آید و به ازای آن انقلاب اسلامی یک پله بالا می‌رود.

وی تصریح کرد: امروز مردم سوریه، فلسطین، یمن، بحرین، عراق، افغانستان و پاکستان و بسیاری از کشورهای اروپایی و آفریقایی در انتظار سقوط نظام سلطه و در رأس آنها آمریکای جنایتکار هستند و به شما مردم غیور ایران اسلامی غبطه می‌خورند.

سخنگوی ارشد ستاد کل نیروهای مسلح اذعان داشت: امروز نظام جمهوری اسلامی در اوج افتخار، اقتدار و عزت به سر می‌برد که این ثمره خون شهیدان، رشادت‌های جانبازان و ایثارگران عزیز، صبر و مقاومت و شکیبایی همه مردم و هوش سرشار از نورانیت الهی و شجاعت ولی امر مسلمین جهان است.

سردار شکارچی گفت: ما باید امروز خدا را شکر کنیم که تنها کشور مستقل در روی کره زمین هستیم و با عزت و افتخار پرچم علی ابن ابیطالب(ع) را به اهتزار درمی‌آوریم و با جرأت و شجاعت تمام به گوش آمریکا سیلی می‌زنیم و تنها کشوری هستیم که رژیم خون خوار و خبیث آمریکا از ما حساب می‌برد‌ و امروز هم خواب را از چشم دشمنان اسلام گرفته‌ایم.

وی بیان کرد: امروز همه مؤلفه‌های قدرت را داریم و اگر مشکلی هست مربوط به قدرت، حاکمیت دینی، اسلام و انقلاب اسلامی نیست و این هم بخشی از توطئه‌های دشمنان خارجی و دشمنان داخلی است که روند ما را گاهی کند می‌کنند و اگر این نفوذی‌ها و دشمنان داخلی نبودند قطعا اسرائیل جنایتکار تا الان فروپاشی شده بود.

سخنگوی ارشد ستاد کل نیروهای مسلح افزود: با همه این مشکلات و موانع پیش رو، کشوری عزتمند، قدرتمند و مستقل در کره زمین هستیم ولی این مردم انقلاب کردند تا پرچم اسلام عزتمند به اهتزاز در بیاید و با کفر، نفاق، ظلم و ستم در سراسر جهان مبارزه و بسترهای ظهور امام عصر را فراهم کنند و دشمنان از برآورد این روحیه الهی مردم عاجز بوده و دلیل شکست‌های پی‌درپی آن‌ها است.

سردار شکارچی خاطرنشان کرد: میلیون‌ها انسان بعد از شهادت سردار سلیمانی بسیج می‌شود و رخنه‌های تفرقه ترمیم می‌شود و وحدت و انسجام در بین مردم ایران و در همه کشورهای جبهه مقاومت قوی‌تر شده و دشمنان سیلی محکمی می‌خورند.

وی ابراز داشت: موشک‌هایی که بدست همین جوانان این مرز وبوم بدون وابستگی به بیرون ساخته شده بود اصلی‌ترین پایگاه آمریکا را در عین الاسد عراق هدف قرار دادند و ده‌ها کشته و زخمی از آن‌ها به جا گذاشتند و اکثر تجهیزات و تکنولوژی پیشرفته آن‌ها را از بین بردند و این پادگان را به تلی از خاک و خاکستر تبدیل کردند.

سخنگوی ارشد ستاد کل نیروهای مسلح اضافه کرد: به برکت قدرت، عزت و روحیه انقلابی و مکتب اسلام محمدی آمریکا به خودش جرأت برخورد با این اقدام را نداد و می‌دانستند اگر عکس‌العملی نشان می‌دادند حتما سیلی‌های محکم‌تری می‌خوردند و این راه ادامه دارد.

سردار شکارچی در پایان خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها باید منطقه جهان اسلام را ترک کنند و راهی جز این ندارد چون آن‌ها به بن بست رسیده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها