رئیس سابق فدراسیون فوتبال گفت: در مورد میزبانی تیم‌های ایرانی در آسیا باید لابی می‌شد که این اتفاق نیفتاد.
کد خبر: ۱۲۴۶۳۹۷
کفاشیان: در مورد میزبانی ایران در آسیا باید لابی می‌شد که نشد!

به گزارش جام جم آنلاین ، علی کفاشیان در حاشیه مراسم رونمایی از دست خط جهان پهلوان تختی، در مورد اینکه به نظر شما انتخاب سرمربی تیم ملی اینقدر طول کشیده است، اظهار داشت: در شرایطی هستیم که مدیریت قبلی استعفا داده و فدراسیون با سرپرست موقت آن هم با حجم زیاد کار اداره می‌شود. در جریان امور هستم. در مورد مربی که گزینه شده نظرات متفاوت است و تا زمانی که به توافق برسند طول می‌کشد.

وی در مورد اینکه اگر در زمان شما بود مربی خارجی انتخاب می‌شد، گفت: ما آن زمان مربی خارجی می‌خواستیم و در مسیری قرار گرفتیم که به هدفمان هم رسیدیم.

رئیس سابق فدراسیون فوتبال در مورد بازی دربی پنجشنبه عنوان کرد: خوشحالم که هر دو تیم شرایط خوبی دارند و طرفداران آنها راضی‌اند. هر دو تیم برای پیروزی می‌آیند و جدال حساسی پیش رو است. امیدوارم هر دو بازی خوب و بدون استرس برد و باخت را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تجربه کنند.

وی در مورد اینکه شما و تاج در آسیا سمت دارید و چرا میزبانی ایران در لیگ قهرمانان آسیا به خطر افتاد، خاطرنشان کرد: این اتفاق زمانی افتاد که شرایط خاصی در کشور به وجود آمد. رسانه‌های خارجی از شرایط ایران به کنفدراسیون آسیا بد گفتند و آنها هم تصمیم گرفتند اما بعدا فهمیدند که اشتباه کردند و رای خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برگرداندند. باید در این زمینه لابی می‌شد که نشد.

کفاشیان در مورد انتخاب سرمربی ایرانی در این برهه تصریح کرد: در شرایط فعلی چاره دیگری نبود. مربی خارجی شناخت ندارد و بهترین کسی که شناخت دارد مربی ایرانی است. اگر جام جهانی برویم فوتبال ما می‌تواند دوباره بلند شود اما اگر این اتفاق نیفتد شرایط بدی به وجود می‌آید و از لحاظ منابع مالی و حمایتی صدمه خواهیم خورد. این وضعیت را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ قبلا هم تجربه کرده‌ایم.

وی در مورد اینکه آیا امکان دارد به فدراسیون بازگردد یا خیر، گفت: من دیگر به دوران بازنشستگی واقعی رسیده‌ام و باید استراحت کنم. البته حتما نباید کار اجرایی باشد، بلکه می‌توانم اگر خواستند نظر بدهم.

رئیس سابق فدراسیون فوتبال در پایان درباره حضورش در این مراسم اظهار داشت: وقتی قرار بود تجلیل و رونمایی صورت بگیرد گفتم شخصا حضور پیدا می‌کنم چون کار ارزنده‌ای بود که کمیته ملی المپیک انجام داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها