امیر قلعه نویی تا همین چند ماه پیش از دوران حضور خود در تیم ملی فوتبال ایران به بدی یاد می کرد، اینکه چقدر دست های پشت پرده وجود داشت و اینکه در شرایطی 12 سال پیش به عنوان سرمربی گری تیم ملی ایران رسید که فدراسیون رئیس نشد اما حالا با کنار گذاشتن همه آن گلایه ها برای نشستن بر روی نیمکت این تیم لحظه شماری می کند.
کد خبر: ۱۲۴۶۲۹۴
چه کسی نمی گذارد امیر قلعه نویی به آرزویش برسد؟

به گزارش جام جم آنلاین ، قلعه نویی در رابطه با دوران حضورش در تیم ملی فوتبال ایران آنچنان با دلخوری صحبت می کرد که بعید به نظر می رسید اگر به او پیشنهادی بدهند بخواهد بپذیرد اما حالا به خوبی مشخص است او برای رسیدن به این نیمکت تمایل بسیار زیادی دارد.

قلعه نویی برای رسیدن به نیمکت یوزها رقیب بزرگی به نام علی دایی را کنار زد هر چند گفته می شود دایی خودش به پیشنهاد فدراسیون نه گفته است.

به هر حال امیر قلعه نویی برای انتخاب به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران یک مشکل بسیار بزرگ دارد. تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان به هیچ عنوان به او اجازه جدایی نمی دهد مگر اینکه مسئولان فدراسیون فوتبال با رایزنی های فراوان بالاخره بتوانند وی را راضی کنند.

سپاهان در کورس قهرمانی قرار دارد و می تواند حتی مدعی شماره یک باشد و با این شرایط طبیعی است که تابش و سایر اعضای هیئت مدیره باشگاه سپاهان بخواهند قلعه نویی را از دست بدهند. البته آنطور که از شواهد پیداست قلعه‎نویی تیم ملی فوتبال ایران را به باشگاه اصفهانی ترجیح می دهد ولی هنوز نتوانسته این مجوز را از باشگاه سپاهان بگیرد و دقیقا هم به همین دلیل است که تا امروز نامش به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اعلام نشده.

سوالی که اینجا به وجود می آید این است که اگر امیر قلعه نویی به هر دلیلی نتوانست سرمربی شود فدراسیون دوباره به سراغ علی دایی می رود؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها