مردم بحرین به رغم محدودیت‌های نظام آل خلیفه، در حمایت از مردم فلسطین و محکومیت رونمایی از طرح سازش تحمیلی آمریکا تظاهرات کردند.
کد خبر: ۱۲۴۶۱۶۲
تظاهرات بحرینی‌ ها در اعتراض به معامله قرن آمریکا +فیلم

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، مردم بحرین بار دیگر برای اعلام مخالفت خود با طرح سازش تحمیلی دولت آمریکا موسوم به معامله قرن تظاهرات ضد آمریکایی و صهیونیستی برگزار کردند.

صدها تن از مردم این کشور به رغم محدودیت‌های رژیم آل خلیفه برای هم‌بستگی با مردم فلسطین، به خیابان‌ها آمدند و علیه دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا شعار دادند.

«عبد الله بن راشد بن عبدالله آل خلیفة»، سفیر بحرین در آمریکا از جمله سفرای عربی بود که در جلسه رونمایی از معامله قرن در کاخ سفید حضور داشت. وزارت خارجه بحرین نیز بعد از رونمایی از این طرح تحمیلی از آمریکا به دلیل ارائه این طرح قدردانی کرد.

به رغم حمایت‌های آشکار منامه از سیاست‌های ضد فلسطینی آمریکا و رژیم صهیونیستی، مردم بحرین و جریان‌های سیاسی مخالف نظام، معامله قرن را محکوم کرده‌اند.

ترامپ سه‌شنبه این هفته (هشتم بهمن) از طرح صلح ادعایی خود موسوم به «چشم انداز صلح» رونمایی کرد که در تعارض آشکار با قطعنامه سازمان ملل مبنی بر ضرورت تشکیل دولت فلسطین به پایتختی قدس شرقی است. در این طرح صلح ادعایی، به صراحت این حق نقض شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها