رویوران در گفتگو با جام جم آنلاین ؛

تا مقاومت هست آمریکا توان تثبیت اسرائیل را ندارد

معاون سیاسی و امور بین الملل جمعیت دفاع از ملت فلسطین گفت: آمریکا در پی تثبیت اسرائیل در منطقه است، اما ترامپ طرح آن را بر اساس تفکرات غلط رسم کرده است.
کد خبر: ۱۲۴۶۰۰۶
تا مقاومت هست آمریکا توان تثبیت اسرائیل را ندارد

حسین رویوران ، در گفتگو با جام جم آنلاین در رابطه با معامله قرن آمریکایی و سرنوشت سرزمین و ملت فلسطین گفت: اسرائیل از سال 1948 موجودیت غاصبانه خودش را در فلسطین اعلام کرده است اما همچنان درگیر تهدید وجودیست، به این معنی که در سرزمین فلسطین و بین سایر ملل عرب و غیر عرب مشروعیت عمومی کسب نکرده و تثبیت نشده است.

وی افزود: آمریکا با این طرح موسوم به معامله قرن به کمک رژیم اشغالگر آمده و سعی در تثبیت این رژیم در منطقه دارد.

رویوران در ادامه اظهار کرد: اگر مقاومتی نبود امکان اتفاق افتادن آن وجود داشت، اما الان منطقه سرتاسر مقاومت است وهمگان مخالف با طرح های آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند.

وی خاطر نشان کرد: ما نمود این مقاومت و مخالفت را در تشییع پیکر شهید سردار قاسم سلیمانی در عراق و ایران و تصمیم پارلمان عراق در تصویب لایحه اخراج قوای آمریکایی از عراق به وضوح دیدیم.

رویوران افزود: در سوریه و لبنان و افغانستان و پاکستان و غزه و یمن و بسیاری دیگر از کشورهای اسلامی مقاومت وجود دارد و تا مقاومت هست آمریکا توان تثبیت اسرائیل را ندارد.

وی با اشاره به اینکه ترامپ تصمیمی غلط در پی تحلیلی غلط برای اعلام چنین برنامه‎ای گرفته است، گفت: اراده آمریکا به تنهایی برای تثبیت رژیم صهیونیستی کافی نیست و آنها هرگز نخواهند توانست به این رژیم غاصب اینگونه مقبولیت و مشروعیت ببخشند.

معاون سیاسی جمعیت دفاع از ملت فلسطین یادرآور شد: رژیم صهیونیستی در سال 1967 غزه را طی نیم ساعت اشغال کرد در صورتی که در جنگ سال 2008 با ظهور و قدرت گرفتن مقاومت، طی 22 روز جنگ ناجوانمردانه حتی نتوانست وارد باریکه غزه شود.

وی ادامه داد: این از برکات اراده مقاومت و وجود فرهنگ شهادت طلبی و ایمان و سلاح مجاهدان مظلوم مقاومت است. این امر تمام معادلات را تغییر داده و تا زمانی که محور مقاومت هست هیچ توطئه این‎چنینی قادر به تثبیت موقعیت اسرائیل نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها