ابزار نظافت صنعتی نقش اصلی را در سرعت ، کیفیت و هزینه های نظافت دارند. از مهمترین و اصلی ترین ابزار نظافت صنعتی می توان به واتر جت ، اسکرابر و جاروبرقی صنعتی اشاره کرد.
کد خبر: ۱۲۴۵۹۶۰
معرفی انواع تجهیزات و ابزار نظافت صنعتی

امروزه بسیاری از مجموعه ها و شرکت های خدماتی به دنبال خرید بهترین ابزار و ماشین آلات نظافت صنعتی هستند تا بتوانند نظافت مورد نیاز خود را تامین کنند.

نظافت صنعتی

آیا شما نیز به دنبال نظافت و تمیزکاری در شرکت و سالن های کارخانه خود هستید؟ آیا می دانید که مهمترین و اصلی ترین ابزار نظافت صنعتی کدام بوده و بهترین شرکت های خدماتی از کدام یک این ابزارهای و تجهیزات نظافت صنعتی استفاده می کنند؟ از شما دعوت می شود که ما را تا پایان این مقاله همراهی کرده و اطلاعات جالبی را به دست آورید.

نظافت و برخورداری از فضای بسیار تمیز و عاری از هرگونه آودگی و مواد اضافه از مهمترین و اصلی ترین موضوعاتی می باشد که بسیاری از شرکت های و کارخانه های با آن درگیر هستند چرا که این امر برای سلامت کارکنان و محصولات تولیدی اهمیت بسیار زیادی را دارد که امروزه نیز برای رسیدن به استانداردهای لازم بایستی تحت هر شرایطی از نظافت لازم برخوردار باشید. در نظر داشته باشید که نظافت کل یک کارخانه یا شرکت های بزرگ از عهده نظافت چی ها خارج بوده و همین امر سبب شده است تا مدیران به دنبال کسب و دریافت خدمات از سوی شرکت های خدماتی در این زمینه باشند تا بتوانند در کوتاه ترین زمان ممکن به نظافت و تمیزی مورد نظر خود دست پیدا کنند. توجه داشته باشید که امروزه تعداد شرکت های خدماتی در این زمینه کم نبوده و شما می توانید با عقد قرار بسیار موفق، در تمام روزهای سال از نظافت بسیار با کیفیتی برخوردار باشید.

مزیت های استفاده از ابزار نظافت صنعتی مدرن

امروزه افراد برای انجام کف شوی یا زمین شوی مورد نظر خود، از سطل آب و تی استفاده نمی کنند چرا که این وسایل سنتی نظافت، نه تنها به انرژی نیروی انسانی زیادی نیاز دارد، بلکه زمان زیادی را برای این امر به دنبال دارد که این امر سبب افزایش هزینه های عملیاتی بوده و شما نمی توانید از نظافت بی نقص و ایده آلی برخوردار باشید.

به همین جهت شاهد طراحی و عرضه انواع ابزار نظافت صنعتی هستیم که هر کدام از این ابزارهای کارایی خاص خود را داشته و شرکت هایی که از این ابزارهای و تجهیزات استفاده می کنند از مزایای زیادی نیز برخوردار می شوند که از مهمترین این مزایا می توان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد:

- صرفه جویی در مصرف آب

- کیفیت بالا در شستشو

- کارایی بسیار بالا

- بهبود سرعت شستشو

- عدم آسیب رسانی به سطوح مختلف

- سازگاری بسیار بالا با محیط زیست

- نیاز به نیروی انسانی کم

- نظافت بی نظیر در کوتاه ترین زمان ممکن

جاروبرقی صنعتی

یکی از بهترین و پرکاربردترین ابزار نظافت صنعتی را جاروبرقی صنعتی تشکیل داده است که با داشتن قدرت بالای مکنده و ظرفیت بالای مخزن خود می تواند از پس هر گونه نظافتی برآمده و بهترین و بی نظیرترین تمیزی را برای شما به ارمغان آورد. این مدل از جاروبرقی های صنعتی با داشتن تنوع بسیار بالا و مدل های گوناگون خود توانسته اند کارایی بسیار بالایی را از خود نشان داده و از این طریق به یکی از مهمترین و ضروری ترین ابزارهای نظافتی در حوزه صنعت تبدیل شوند. توجه داشته باشید که برای رسیدن به یک کیفیت عالی در نظافت می توانید از این دستگاه استفاده لازم را داشته باشید. امروزه شرکت های خدماتی بسیار مدرن با خرید این دستگاه می توانند توجه و رضایتمندی مشتریان خود را به راحتی به دست آورده و از این طریق هزینه های مربوط به خرید این دستگاه را در کوتاه ترین زمان ممکن به دست آورند.

اسکرابر یکی از مهمترین ابزار نظافت صنعتی

اسکرابر از دیگر بی نظیرترین ابزار نظافت صنعتی می باشد که بهترین گزینه برای از بین بردن هر گونه گرد و غبار بوده و شما می توانید از آن برای تمام سطوح مورد نیاز خود استفاده کرده و از این طریق تمیزی باشکوهی را برای خود به ارمغان آورید. اسکرابرها می توانند از ماده های شوینده بسیار متنوع برای تمیزی خود استفاده کرده و علاوه بر تمیزی بتوانند بوی بسیار مطبوعی را نیز برای شرکت یا سالن های کارخانه شما به ارمغان آورند. در نظر داشته باشید که امروزه بسیاری از شرکت های خدماتی برای ارائه بهترین و بی نظیرترین نظافت، استفاده از این دستگاه را در اولویت های خود قرار داده اند. شما نیز میتوانید برای اخذ مشاوره های لازم در خصوص نظافت صنعتی با همکاران ما از همین وب سایت اینترنتی پیش روی خود در تماس بوده و اطلاعات لازم و مورد نیاز را به دست آورید. همکاران ما با داشتن تجربه بسیار بی نظیر در این زمینه، می توانند اطلاعات بسیار جالبی را در این خصوص به حضورتان ارائه دهند.

استفاده از سوییپر در نظافت صنعتی

یکی دیگر از مهمترین و اصلی ترین تجهیزات و ابزار نظافت صنعتی مورد استفاده توسط بسیاری از شرکت های خدماتی، دستگاه سوییپر می باشد که این دستگاه با داشتن کارایی بسیار بالای خود می تواند در کوتاه ترین زمان ممکن زمین شوی و کف شوی بسیار بی نظیری را برای شما به ارمغان آورد. توجه داشته باشید که قیمت های ارائه شده برای هر یک از ابزارهای نظافتی مدرن بسیار زیاد می باشد و برای اگاهی و اطلاعات این دستگاه میتوانید با ما در تماس باشید.

واتر جت از اصلی ترین ابزار نظافت صنعتی

واترجت یکی دیگر از مهمترین و پرکاربردترین ابزار نظافت صنعتی می باشد که امروزه برای تمیزی و نظافت بسیاری از مکان ها از جمله پارکینگ، سوله ها، انبارها، محیط های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد و می توانید هر گونه آلودگی در هر نوع سطوحی را به راحتی و بدون ایجاد هرگونه آسیب دیدگی تمیز می کند. لکه های روغن و گریس یکی از سرسخت ترین و مهمترین لکه هایی می باشد که شما می توانید با کمک واتر جت به راحتی این لکه ها را از بین برده و از این طریق نظافتی باشکوهی را برای خود به ارمغان آورید. همچنین در نظر داشته باشید که استفاده از واتر جت ها بسیار آسان بوده و افراد آماتور می توانند به راحتی از این دستگاه استفاده لازم را داشته باشند.

سایت مرکز نظافتی ایران icc به عنوان اولین سایت تخصصی مشاوره نظافت صنعتی در ایران امکان ارائه اطلاعات بیشتر در این زمینه را دارد.

www.irancleaningcenter.com

09122937578

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها