گرفتن خلافی با برنامه فرمون آن قدر ساده و آسان است که کاربر دوست دارد هر بار آن را تکرار کند.
کد خبر: ۱۲۴۵۲۳۶
چگونه با برنامه فرمون خلافی خودرو بگیریم؟

استعلام خلافی به کمک برنامه خودرویی فرمون با استفاده از بارکد خودرو انجام می شود. این برنامه در سریع ترین زمان ممکن و بدون هیچ نوع اختلالی خلافی خودرو و موتورسیکلت شما را می گیرد و تمام جزئیات خلافی را در اختیار شما قرار می دهد. فرمون در دو نسخه اندروید و IOS منتشر شده است.

در واقع باید گفت که گرفتن خلافی با برنامه فرمون و پرداخت آن به صورت آنلاین یکی از مهمترین کاربرد های اپلیکیشن فرمون است. توجه داشته باشید که پرداخت خلافی در این اپ با اتصال به سامانه راهور ناجا انجام می شود، از همین جهت است که درگاه امن و ایمنی است که به راحتی و بدون هیچ دشواری کاربر را از جزئیات خلافی خود مطلع می کند.

نحوه گرفتن خلافی با برنامه فرمون

بعد از نصب و فعال سازی اپلیکیشن فرمون باید برای گرفتن خلافی به سراغ گزینه استعلام خلافی خودرو هوشمند بروید. در این قسمت بعد از وارد کردن شماره بارکد خودرو، می توانید لیست خلافی خود را با تمام جزئیات مرور کنید. توجه داشته باشید که گرفتن خلافی خودرو با فرمون بعد از اتصال مستقیم به سایت راهور امکان پذیر است. به همین جهت این نکته را فراموش نکنید که اطلاعاتی که در اختیار شما قرار می گیرد، دقیقا همان اطلاعاتی است که سایت راهور در اختیار شما می گذارد. بنابراین با توجه به اینکه اطلاعات سایت راهور به صورت هفتگی به روزرسانی می شود، گرفتن خلافی با برنامه فرمون بر اساس اطلاعات سایت راهور و به تاریخ مندرج در این سایت است.

از نصب اپلیکیشن فرمون ساده نگذرید

حتی اگر از موضوع پر اهمیت گرفتن خلافی با برنامه فرمون عبور کنیم، نمی توانیم سایر خدمات و سرویس هایی را که این اپ تمام عیار خودرویی در اختیار کاربران قرار می دهد، نادیده بگیریم. این روزها که استفاده از اپ و تکنولوژی های وابسته به موبایل روز به روز در حال افزایش است، نصب یک برنامه تمام عیار خودرویی روی موبایل می تواند تمام نیازهای یک راننده را به خوبی برطرف کند. البته به شرطی که خدمات و سرویس ها، اصولی و درست در اختیار کاربر قرار بگیرند.

بد نیست بدانید که تیم پر تلاش و با همت فرمون، همواره به دنبال ارائه خدمات بهتر و مفیدتر است. از همین جهت همواره و همیشه با کاربران خود در تعامل است تا تازه‌ترین نیازهای آنها را نیز کشف کند و همان نیازها را در اپلیکیشن فرمون نیز لحاظ کند.

با هر بار به روزرسانی اپلیکیشن فرمون، این اپ یک پله به سمت عالی تر شدن نزدیک تر می شود و رضایت کاربران همواره بیش از پیش می شود. گرچه این اپلیکیشن نیازمند پرداخت درون برنامه ای است، اما بی تردید تمام کاربرانی که این پرداخت را انجام داده اند و از خدمات اپلیکیشن فرمون استفاده کرده اند، تایید می کنند که این پرداخت در مقابل کیفیت خدمات و سرویس‌هایی که اپلیکیشن فرمون ارائه می دهد، واقعا ناچیز است و به هیچ وجه به چشم نمی آید.

برای نصب اپلیکیشن فرمون می توانید به سراغ سایت فرمون یا مارکت های شناخته شده موبایل رفته و بدون هیچ دردسری فرمون را نصب و استفاده کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها