حجت‌الاسلام روحانی گفت: لحن و رفتار آمریکا بعد از حمله موشکی ایران به پایگاه عین‌الاسد تغییر کرد و مجبور به عقب نشینی شدند.
کد خبر: ۱۲۴۵۰۳۰
رفتار آمریکا بعد از حمله موشکی ایران تغییر کرد/ موشک‌باران عین‌الاسد پنتاگون را ۲۴ ساعت بیدار نگه داشت

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان ،حسن روحانی رئیس جمهور در پنجاه و نهمین اجلاس سالانه مجمع عمومی بانک مرکزی اظهار کرد: جنایت آمریکا و شهامت فرزندان این ملت دنیا را تحت تأثیر قرار داده است.

رئیس جمهور گفت: کمتر کشوری است که جرئت می‌کند که در برابر آمریکا صراحیا اعلام کند و یک پایگاه نظامی مهم منطقه‌ای را موشک‌باران کند.

حجت‌الاسلام روحانی تصریح کرد: آمریکا به همه کشور‌ها تجاوز می‌کند و منافع آنها را زیر پا می‌گذارد ممکن است برخی به زبان تهدید کنند، اما اینکه در مقام عمل یک پایگاه نظامی آنها را ما نیمه شب بلرزانیم و پنتاگن را برای ۲۴ دربرابر این حادثه بیدار نگه داریم و ناچار کنیم آمریکا را از تهدی عقب نشینی کند، این نکته مهمی است.

او گفت: رئیس جمهور آمریکا گفته اگر شما به ما پاسخ دهید ما ۵۲ نقطه شما را مورد هدف قرار می‌دهیم، وقتی ما هدف قرار دادیم صریحا و رسما عقب نشینی می‌کند.

حجت‌الاسلام روحانی تصریح کرد: در حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی یک نفر نبود در کشور که از حادثه داغدار نباشد و اظهار همدردی نکند. ملت ایران یک ملت عادی نیست که به سادگی بشود این ملت را در برابر اهدافی که دشمن دارد از مسیرشان منحرف کرد، البته در میدان مبارزه و جنگ زخمی شدن و سختی و مشکلات طبیعی است، یک ابر قدرتی مقررارت بین المللی را زیرپا گذاشته و رسما اعلام کرده من می‌خواهم با این نظام و مردم بجنگم و آنها را تسلیم کنم.

رئیس جمهور گفت: کاری که آمریکا در این مدت انجام داده، برای دنیا نشان داد که برنامه ریزی آنها کاملا غلط بوده است، رئیس جمهور آمریکا به تعدادی از سران کشرو‌ها گفته بود با طرح جدید تحریم، نظام ایران ۳ ماه بیشتر مقاومت نخواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها