استاندار هرمزگان گفت: سیل خسارات فراوانی به شرق هرمزگان وارد کرده است و برای رسیدگی به سیل زدگان نیازمند کمک‌هایی در سطح ملی و کمک های مردمی هستیم.
کد خبر: ۱۲۴۴۹۷۲
خسارات سیل بیش از حد انتظار است / به کمک مردم نیاز داریم

به گزارش جام جم آنلاین، فریدون همتی در گفتگو با تسنیم اظهارداشت:حجم خسارات به مردم روستاهای شرق هرمزگان و علی الخصوص شهرستان جاسک بسیار بالا و به دور از انتظار است.

وی افزود: امدادرسانی به سیل زدگان توسط نیروهای سپاه پاسداران، نیروی دریایی ارتش و هلال احمر در حال انجام است اما با این وجود تلاش‌ها کفایت نمی‌کند و نیاز فوری به کمک‌های مردمی وجود دارد.

استاندار هرمزگان بیان کرد: از لحاظ حضور نفرات و نیروهای امدادی مشکلی وجود ندارد و نیرو به اندازه کافی در منطقه حضور دارد اما در بحث تامین اقلام مورد نیاز مردم به کمک‌هایی در سطح ملی و کمک‌های مردمی از سراسر کشور نیاز داریم.

همتی تاکید کرد: اقلام گرمایشی، لباس، پتو، چادر، بخاری، غذای گرم و کنسرویجات از موارد مورد نیاز سیل زدگان است که امیدواریم با همت مردم همیشه در صحنه ایران این اقلام جمع آوری و به دست مردم شرق هرمزگان برسد.

وی خاطرنشان کرد: مردم می توانند کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به پایگاه‌های هلال احمر، کمیته امداد و یا هر ارگانی که بتواند این کمک‌ها را به دست مردم سیل زده برساند اهدا کنند.

نماینده عالی دولت در هرمزگان تاکید کرد: کلیه دام و طیور و زمین های کشاورزی مردم بر اثر سیل از بین رفته است و مشکلات بیکاری بعد از سیل از نگرانی‌هایی است که مردم را تهدید می کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها