استاندار تهران از شناسایی متهمان بوی نامطبوع تهران در کمیته تخصصی خبر داد.
کد خبر: ۱۲۴۴۹۷۱
شناسایی متهمان بوی نامطبوع در پایتخت

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، انوشیروان محسنی بندپی درباره آخرین اقدامات صورت گرفته در خصوص شناسایی بوی نامطبوع در تهران، گفت:‌ تا کنون بیش از ۴ جلسه رسمی در خصوص شناسایی انتشار بوی نامطبوع در تهران برگزار شده است و از تمامی دستگاه‌های مختلف از جمله محیط زیست، شهرداری تهران، اداره آب و فاضلاب، اداره گاز دیگر دستگاه‌های ذی‌ربط در جلسه حضور داشتند و گزارش خود را ارائه داده‌اند.

وی گفت:‌ تا کنون سه منشأ بوی تهران از جمله آرادکوه، دام‌گستران و فاضلاب جنوب تهران مورد بررسی قرار گرفته است و هر یک از دستگاه‌های ذی‌ربط گزارشی درباره این سه منشأ داده‌اند.

استاندار تهران گفت:‌ در حال حاضر با توجه به گزارش دستگا‌ه‌ها به قطع مشخص نشده است کدام یک از این منشأ‌ها نقش بیشتری در انتشار بوی نامطبوع در تهران دارد.

محسنی‌بندپی بیان داشت:‌ بنابر این مقرر شد کارگروهی با حضور اساتید دانشگاه‌های مختلف در خصوص بررسی انتشار بوی نامطبوع تشکیل شود و دستگاه‌های ذی‌ربط از جمله شهرداری تهران، آب و فاضلاب و دام‌گستران اطلاعات لازم را در اختیار این کمیته قرار دهند و امیدواریم بتوانیم در ماه آینده این موضوع را تعیین تکلیف کنیم و اقدامات لازم را در جهت کاهش انتشار بوی نامطبوع در تهران را به سرانجام برسانیم.

وی خاطرنشان کرد: آنچه که مشخص شده است این است که این بو از جنوب تهران متصاعد می‌شود و به مناطق مرکزی پایتخت نیز می‌رسد و این سه منشأ اعلام شده نیز از متهمان اصلی بوی تهران هستند و دستگاه‌های ذی‌ربط آن نیز وظیفه دارند همکاری لازم را برای شناسایی این بو انجام دهند و با هرگونه خللی در این خصوص برخورد قانونی می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها