کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز شنبه (۲۱ دی ماه) شدت بارش‌ها در جنوب شرق، شرق، تنگه هرمز و دریای عمان خواهد بود که موجب آب‌گرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌ها می‌شود.
کد خبر: ۱۲۴۴۵۶۶
وضعیت آب و هوایی کشور / تشدید بارش‌ها در جنوب شرق کشور

به گزارش جام جم آنلاین از ایرنا ، فریبا گودرزی افزود: ادامه فعالیت سامانه بارشی برای ۲۴ ساعت آینده در نیمه شرقی، جنوب، بخش‌هایی از مرکز و سواحل دریای خزر پیش‌بینی شده که به صورت بارش باران و در مناطق سردسیر به شکل بارش برف و مناطق جنوبی رگبار و رعد و برق خواهد بود.

وی اظهار داشت: امروز نیمه شرقی و جنوب کشور وزش بادهای شدید دارد که شدت بارش در جنوب شرق، شرق، تنگه هرمز و دریای عمان خواهد بود، فردا نیمه شرقی و مناطقی از خلیح فارس و دریای عمان به صورت پراکنده بارش دارند.

وی ادامه داد: دو روز آینده آب‌های خلیج فاس، تنگه هرمز و دریای عمان و امروز دریای خزر مواج است، دوشنبه و سه‌شنبه سواحل شمالی و برخی نقاط شمال شرق بارش پراکنده برف و باران دارند، چهارشنبه مناطقی از شمال شرق و شرق کشور بارش پراکنده خواهند داشت.

آسمان تهران صاف همراه با وزش باد

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: امروز آسمان تهران صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد است، کمینه دمای امروز صبح پایتخت صفر شد و بیشینه دمای امروز تهران به ۷ درجه بالای صفر می‌رسد.

گودرزی گفت: شهرکرد با دمای ۸ درجه زیر صفر و بوشهر ۲۱ درجه بالای صفر به ترتیب سردترین و گرم‌ترین نقاط کشور در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها