رئیس مجلس گفت: از امروز اعضای پنتاگون، شرکت‌ها، موسسات و سازمان‌های وابسته به آن و فرماندهان و عاملان شهادت سردار سلیمانی نیروهای تروریستی محسوب می شوند.
کد خبر: ۱۲۴۴۳۰۱
اعضای پنتاگون و وابستگان آنها تروریست محسوب می‌شوند

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه شنبه 17 دی) مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح سه فوریتی مجلس برای اقدام متقابل علیه آمریکا گفت: در این طرح 2 مساله مورد توجه قرار گرفته است؛ در قانون قبلی که مجلس شورای اسلامی به دنبال معرفی کردن سپاه پاسداران به عنوان سازمان تروریستی به تصویب رساند فرماندهی مرکزی آمریکا (سنت‌کام) و نیروها و سازمان‌های تحت اختیار این فرماندهی به عنوان تروریست اعلام شدند.

وی افزود: امروز و با این اقدام وقیحانه آمریکایی ها که ترامپ نیز علنا مسئولیت آن را بر عهده گرفت و پنتاگون نیز مجری آن بود، در این طرح تمامی اعضای پنتاگون، شرکت ها، موسسات و سازمان های وابسته به آن و فرماندهان و عاملان شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی نیروهای تروریستی محسوب می شوند.

رئیس مجلس تصریح کرد: آمریکایی ها به خیال خود فکر می کردند که با شهادت حاج قاسم که یکی از عناصر مقاومت بود جریان مقاومت تضعیف می شود اما امروز جبهه مقاومت و همه ملت های منطقه تقویت شده و از این جبهه حمایت می‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها